کد خبر: 33846 A

برداشت نادرست خانم بازیگر از دلباختگی

برداشت نادرست خانم بازیگر از دلباختگی

آنیا تیلور جوی بازیگر تقش اصلی کمدی اقتباسی "اما" نوشته جین آستین شد.

ایران آرت: فیلم اقتباسی «اما» با بازی آن یا تیلور-جوی در نقش اصلی ساخته می‌شود. بیل نای و کالوم ترنر بازیگر «هیولاهای شگفت‌انگیز» و سریال «جنگ و صلح» نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی خواهند کرد.

به گزارش مهر، میراندا هارت نیز به این فیلم پیوسته و در کنار بازیگر نقش اصلی فیلم یعنی آن یا تیلور-جوی جلوی دوربین می‌رود. جانی فلین نیز در نقش جورج نایتلی ظاهر می‌شود.

میا گات، جاش اوکانر، روپرت گریز، جما وِلان، امبر اندرسون و تانیا رینولدز دیگر بازیگران فیلم هستند.

کارگردانی این فیلم را آتومن دو وایلد برعهده دارد که بر مبنای رمان کلاسیک جین آستن ساخته می‌شود. این نخستین تجربه ساخت فیلم بلند برای این کارگردان است.

این رمان یک کمدی درباره برداشت نادرست از دلباختگی نوشته شده است. این رمان دسامبر ۱۸۱۵ میلادی (برابر با آذر ۱۱۹۴ خورشیدی) به چاپ رسید. مانند دیگر رمان‌های آستن، این نویسنده در این داستان هم به درگیری‌ها و دلبستگی‌های زنان در دوره جورجی انگلستان می‌پردازد.

اما وودهاوس قهرمان داستان است. دختری زیبا و باهوش که مادر خود را در کودکی از دست داده و از زمانی که خواهر بزرگ‌تر او ازدواج کرده، خانم خانه شده است. گرچه وی کمی پخته‌تر از سن خودش است، با این همه از روی نیاموختگی در زندگی راستین و این باور که همیشه درست می‌گوید، دست به کارهای نادرستی می‌زند. همچنین وی با خویشتن سوگند خورده است که ازدواج نکند تا اینکه سرانجام به خود می‌آید و درمی‌یابد که همواره دلباخته آقای نایتلی بوده است.

فیلمنامه این فیلم توسط النور کاتون نویسنده برنده جایزه من بوکر سال ۲۰۱۳ نوشته شده است.

هالیوود جین آستین آنیا تیلور آنیا تیلور جوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین