کد خبر: 33807 A

ستارگان سریال "فراطبیعی" خداحافظی کردند

ستارگان سریال "فراطبیعی" خداحافظی کردند

سریال "فراطبیعی" (Supernatural) پس از ۱۵ فصل به پایان می‌رسد.

ایران آرت: سریال "فراطبیعی" (Supernatural) که با بیش از ۳۰۰ اپیزود طولانی‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی تاریخ شبکه‌ی CW و طولانی‌ترین سریال فانتزی لایو اکشن تاریخ تلویزیون به شمار می‌رود، به زودی به پایان راه خواهد رسید. "جارد پادالکی"، "جنسن آکلس"، و "میشا کالینز" ستارگان این سریال با ارسال ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که فصل پانزدهم سریال، در حقیقت فصل آخر آن است. پادالکی با انتشار ویدیویی گفت تمایل داشته هواداران این خبر را از زبان بازیگران سریال بشنوند و نه منبعی دیگر.

به گزارش سی نما، هر دو سریال "کمان" (Arrow) و "فراطبیعی" با فصل بعدی به پایان می‌رسند تا پرونده‌ی دو سریال پربیننده‌ی شبکه بسته شود. سریال "کمان" در فصل‌های اخیر دچار کاهش بیننده شد، اما سریال "فراطبیعی" یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله باقی مانده است.

پخش این سریال با نویسندگی "اریک کریپکی" در سال ۲۰۰۵ از WB آغاز شد و در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که پس از سه فصل به پایان برسد. اما با کوچ سریال به شبکه‌ی CW به سرعت صاحب بینندگانی وفادار شد. آکلس و پادالکی نقش برادران وینچستر را بازی می‌کنند، زوجی که برای به دام انداختن مخلوقات فراطبیعی مانند شیاطین به سراسر آمریکا سفر می‌کنند. کانیز نیز نقش فرشته‌ای به نام "کستیل" را ایفاگر است که به آنان در این راه یاری می‌رساند.

"رابرت سینگر" و "اندرو دب" تهیه‌کنندگان سریال با انتشار بیانیه‌ای مشترک در این باره می‌گویند: "پیش از هرچیز لازم می‌دانیم که از تمام افرادی که در جلو و پشت دوربین این پروژه با ما همکاری کردند قدردانی کنیم. این سریال برای ما تجربه‌ای تکرارنشدنی بود. حمایت بخش تلویزیونی برادران وارنر و شبکه‌ی CW بی‌نظیر بود. مایلیم تشکری ویژه داشته باشیم از جنسن، جارد و میشا که این ماجراجویی را بی‌مانند کردند. اکنون مهمترین مسئله این است که برای این شخصیت‌های دوست داشتنی وداعی شایسته تدارک ببینیم."

فصل پانزدهم و پایانی "فراطبیعی" در قالب ۲۰ اپیزود پخش می‌شود.

 

هالیوود سریال پربیننده سریال فراطبیعی سریال سوپرنچرال جارد پادالکی جنسن آکلس میشا کالینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین