کد خبر: 33803 A

گفتگو با خانم پدیده جشنواره فیلم فجر / تجربه ترسناکی داشتم

گفتگو با خانم پدیده جشنواره فیلم فجر / تجربه ترسناکی داشتم

سها نیاستی که بازی‌اش در فیلم "سال دوم دانشکده من" در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفت می‌گوید قطعا بهترین نبودم اما میخواستم تمام تلاشم را انجام بدهم.

ایران آرت: سها نیاستی بازیگر جوان سینما درخصوص حضور در فیلم "سال دوم دانشکده من" گفت: موقع ورود به پروژه سال دوم دانشکده من ما بازیگران هیچکدام از قبل فیلمنامه نداشتیم و تمامی پلان‌ها در لحظه شکل می گرفت و اینطور نبود که از قبل برای کار تمرینی داشته باشیم.

وی در همین راستا اضافه کرد: واقعیت امر اولین حضور سینمایی برای من ترسناک بود زیرا از خودم می‌پرسیدم که نکند کاری که من می‌کنم بهترین در نوع خودش نباشد. البته قطعا بهترین نبود اما میخواستم تمام تلاشم را انجام بدهم.

بازیگر فیلم سال دوم "دانشکده من" در گفتگو با میزان، حضور رسول صدرعاملی را نقطه اتکای خود در فیلم دانست و اضافه کرد: در تمامی لحظات حضور در پروژه نگرانی های زیادی در من وجود داشت که با اعتماد به رسول صدرعاملی و تجربه بالایی که در سینما داشتند آنها را برطرف می کردم.

وی در ادامه درباره شخصیت خود در فیلم افزود: از نظر من شخصیتم در فیلم شخصیت خبیثی نبود بلکه خیلی واقعی بود و ممکن است در همه اتفاق بیافتد. این رخداد ممکن است برای همه رخ دهد و همین که فیلم چنین اتفاقی را به نمایش گذاشت برای من به شدت لذتبخش بود.

نیاستی خاطرنشان کرد: اصل فیلم سال دوم دانشکده من تنهایی است. شخصیت من در فیلم تنها دوستش را در شرف از دست دادن دارد و اگر اشتباهی انجام می دهد با همان دوست در میان می گذارد.

جشنواره فیلم فجر رسول صدرعاملی سال دوم دانشکده من سها نیاستی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین