کد خبر: 33800 A

فروشگاه تک‌شاخ خانم بازیگر رونمایی شد

فروشگاه تک‌شاخ خانم بازیگر رونمایی شد

از تریلر رسمی فیلم "فروشگاه تک‌شاخ" با بازی بری لارسن رونمایی شد.

ایران آرت: به دنبال موفقیت "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) در گیشه، نت‌فلیکس آماده‌ی انتشار پروژه‌ی بعدی "بری لارسن" می‌شود.

از آن‌جا که فیلم "فروشگاه تک‌شاخ" (Unicorn Store) تا چند هفته‌ی آینده از سرویس نت‌فلیکس پخش می‌شود، شبکه اولین تریلر آن را جمعه شب گذشته رونمایی کرد. اگرچه این عنوان در یکی از جشنواره‌های سال ۲۰۱۷ اکران شده اما این اولین بار است که تصاویری از فیلم به صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش سی نما، این فیلم پیش از "کاپیتان مارول" فیلبرداری شده ولی بهرحال، چندمین همکاری "بری لارسن" در کنار "ساموئل ال. جکسون" محسوب می‌شود.

این دو پیش از این در فیلم‌های دیگری از جمله "کونگ: جزیره‌ی جمجمه" (Kong: Skull Island) در سال ۲۰۱۷ نیز با یکدیگر همبازی شده بودند.

"فروشگاه تک‌شاخ" اولین اثر بلند لارسن در مقام کارگردان نیز هست. کار نگارش فیلمنامه به "سامانتا مک‌اینتایر" سپرده شده و بازیگران دیگری چون "جوآن کیوزک"، "بردلی ویتفورد" و "کاران سونی" در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد زنی بیست و چند ساله و تنها به نام "کیت" با بازی لارسن است که هیچگاه احساس بزرگسالی نکرده و وقتی که با فروشنده‌ای مرموز با بازی جکسون دیدار می‌کند و رؤیاهای دوران کودکی‌اش را در شرف تحقق می‌بینند، زندگی او دگرگون می‌شود. این دیدار درست زمانی صورت می‌گیرد که او آماده‌ی فراموش کردن رفتارهای کودکانه است.

"فروشگاه تک‌شاخ" جمعه ۵ آپریل از شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

هالیوود بری لارسون کاپیتان مارول فروشگاه تک شاخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین