کد خبر: 33641 A

برندگان جایزه ساختمان ۲۰۱۹ آرک دیلی/ عکس‌ها

برندگان جایزه ساختمان ۲۰۱۹ آرک دیلی/ عکس‌ها

سایت آرک دیلی برندگان جایزه ساختمان سال ۲۰۱۹ را در ۱۵ دسته‌بندی مختلف اعلام کرد.

ایران آرت: وب سایت "آرک دیلی" که هر ساله طی رقابتی بین‌المللی برترین ساختمان‌های سال را از نظر کاربران این سایت اعلام می‌کند، امسال نیز برندگان جایزه ساختمان سال ۲۰۱۹ را در ۱۵ دسته‌بندی مختلف اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، موزه بنا شده در اعماق شن‌ها، اتاق هتلی که ساخت آن غیرممکن به نظر می‌رسد و ساختمان اداری که با تغییرات آب و هوا تغییر شکل می‌دهد از میان ۴۰۰۰ پروژه مختلفی که در این رقابت شرکت داشتند به عنوان برنده انتخاب شده‌اند.

هتل "مورفس" به طراحی "‌زاها حدید" واقع در "ماکائو"، شبه‌جزیره‌ای واقع در جنوب چین، به عنوان برنده بخش معماری میزبانی انتخاب شد.

1

2



این اتاقک زاویه‌دار به طراحی "گروه بیارکه اینگلس" و واقع در ایالت "‌ایندیانا" به عنوان برنده بخش معماری در مقیاس کوچک انتخاب شد.


3
4




"‌خانه‌ای در باغ" پروژه‌ای که طراح آن "جیانی بوتسفورد" است خانه‌ای با سقفی از جنس مس واقع در "‌ناتینگ هیل" لندن است که در بخش معماری کاربردی به عنوان برنده برگزیده شده است.


5

6




"موزه شنی هنر" پروژه‌ای ساخته شده زیر شن‌های "‌بوهای" واقع در جنوب "‌چین" که به صورت مجموعه‌ای غار ساخته شده است، جایزه برترین ساختمان در بخش معماری فرهنگی را به خود اختصاص داده است.


7
8




کلیسایی بازسازی‌شده واقع در "براگا" شهری در شمال غربی "پرتغال" به عنوان برنده بخش معماری مذهبی انتخاب شد.


9




بیمارستان "وی های" واقع در جنگلی در شرق چین که به عنوان بیمارستان طب سنتی چینی ساخته شده است در بخش معماری ساختمان‌های بهداشت و سلامت به عنوان برنده شناخته شد.


10




در بخش برترین ساختمان اداری، ساختمانی در "‌اتریش" که شامل پنجره‌هایی با قابلیت تنظیم اتوماتیک نسبت به نور خورشید و شرایط آب و هوایی است به عنوان برنده انتخاب شد.


11

12



ساختمان عظیمی شامل ۱۰۶۸ واحد آپارتمان واقع در "پونه" هشتمین شهر بزرگ هند به عنوان برنده در بخش معماری خانه‌های مجتمعی شناخته شد.


13



در بخش معماری داخلی دو اتاق مهمان در هتلی واقع در چین به عنوان برنده شناخته شدند.


14
15


 

ساختمان "‌کوآل دراپس یارد" فروشگاهی واقع در لندن به طراحی "‌توماس هترویک" به عنوان برنده بخش معماری تجاری انتخاب شد.


16




"غار آجری" واقع در "هانوی" پایتخت "ویتنام" برنده بخش برترین معماری خانه شد.


17



کتابخانه آجری در "مهاراشترا" هند عنوان برنده ساختمان سال در بخش معماری ساختمان‌های آموزشی را کسب کرد.


18

 

معماری ساختمان آرک دیلی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین