کد خبر: 33620 A

داستان معمایی "مرز" در میان پرفروش‌های نیویورک تایمز / آواز خرچنگ‌ها همچنان می‌فروشد

داستان معمایی "مرز" در میان پرفروش‌های نیویورک تایمز / آواز خرچنگ‌ها همچنان می‌فروشد

مجله نیویورک‌تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته داستان معماییِ "مرز" نوشته دن وینسلو موفق شد در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز 26 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته هم جایگاه نخست را حفظ کرده است. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

"سرآشپز" نوشته جیمز پترسون و مکس دی‌لالو دو هفته است که در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد.کتابی دیگر از پترسون با همکاری نویسنده‌ای دیگر که مانند دیگر آثارش راه خود را به فهرست پرفروش‌ها باز کرده است. کالب رونی، کاراگاه پلیس به سرآشپزی معروف کمک می‌کند تا خود را از اتهامات مختلف به چند قتل تبرئه کند.

"مرز" نوشته دن وینسلو در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه سوم پرفروش‌ها قرار بگیرد. داستان معمایی دیگر از وینسلو، نویسنده "نیرو" و "کارتل" که خیلی زود حایگاهش را در میان مخاطبان پیدا کرد. داستان آرت کِلر که چهل سال است در نیروی پلیس با مواد مخدر مبارزه می‌کند. کِلِر به بلندترین رَده اداره مبارزه با مواد مخدر رسیده است و برای حل مشکلی به خارج از مرزهای کشور می‌رود اما موضوع پیچیده‌تر از آن است که همکاران کِلر فکر می‌کنند.

"دختر ناشناس" نوشته گریر هندریک و سارا پکانن پس از گذشت 8 هفته از انتشار بار دیگر در جایگاه چهارم قرار گرفت. هفته پیش در میان پنج کتاب اول فهرست پرفروش‌ها قرار نداشت. جسیکا فاریس، شخصیت اصلی داستان به سراغ روانشناسی به نام دکتر شیلدز می‌رود و در جلسات دونفره رازهای زندگی خود را برملا می‌کند.

"بیمار ساکت" نوشته آلکس میشائیلایدز در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست قرار بگیرد و به برتری 23 هفته‌ای "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" پایان دهد اما حالا و پس از چهار هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. تیو فایبر نگاهی به ماجراهای نقاشی مشهور دارد که پس از شلیک کردن به همسرش سکوت می‌کند و دیگر صحبت نمی‌کند.

نیویورک تایمز جیمز پترسون دلیا اونز گریر هندریک جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند سارا پکانن دن وینسلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین