کد خبر: 33606 A

حذف صحنه واقعی یک فاجعه از فیلم "جعبه پرنده" / نتفلیکس عذرخواهی کرد

حذف صحنه واقعی یک فاجعه از فیلم "جعبه پرنده" / نتفلیکس عذرخواهی کرد

نتفلیکس صحنه تراژدی قطار را از فیلم "جعبه پرنده" حذف و عذرخواهی کرد.

ایران آرت: نتفلیکس بالأخره تصاویر واقعی مربوط به فاجعه سال ۲۰۱۳ خروج قطار از ریل در محدوده شهر کوچک لاک‌مگانتیک در استان کبک کانادا را از "قفس پرنده" حذف کرد.

این تصمیم پس از ماه‌ها انتقاد علیه این غول عرصه پخش مجازی گرفته و اجرایی شد. این تصاویر واقعی به عنوان بخشی از تصاویر فاجعه‌آمیزی در فیلم موفق و تحسین‌شده "قفس پرنده" به کارگردانی سوزان بیر استفاده شده بودند که سقوط جهان داستانی فیلم و سلطه هرج‌ومرج بر زمین را نمایش می‌دهند. به گزارش هنر و تجربه، در این سانحه ریلی که ششم ژوییه ۲۰۱۳ رخ داد ۴۷ نفر جان‌شان را از دست دادند تا چهارمین حادثه مرگبار از این دست در تاریخ کانادا ثبت شود.

سخن‌گوی نتفلیکس حذف این تصاویر را در گفت‌وگو با "انترتینمنت ویکلی" تأیید کرده و افزوده است: "ما متأسفیم که این تصاویر، داغ دل اهالی لاک‌مگانتیک را تازه کردند."

این تصاویر اولین بار در اواسط ماه ژانویه خبرساز شدند، زمانی که شهردار این شهر جولی مورین علیه نتفلیکس مصاحبه کرد و استفاده از این تصاویر واقعی در بستری داستانی را زیر سؤال برد.

البته ناگفته نماند که تصاویر این حادثه تراژیک در مجموعه اریژینال نتفلیکس با عنوان "مسافران" هم استفاده شده بود که هم‌زمان از این مجموعه هم کنار گذاشته شد.

فیلم نتفلیکس جعبه پرنده قفس پرنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین