کد خبر: 33594 A

سخنرانی پریانکا چوپرا در نشست زنان در جهان

سخنرانی پریانکا چوپرا در نشست زنان در جهان

ایران آرت: پریانکا چوپرا بازیگر سرشناس هندی در نشست زنان در جهان ۲۰۱۹ سخنرانی می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پریانکا چوپرا بازیگر هندی به گروه نشست زنان در جهان ۲۰۱۹ افزوده شد. چوپرا ۳۶ ساله چهره شناخته شده بالیوودی که در هالیوود نیز به موفقیت رسیده، قرار است روی صحنه با تینا براون بنیانگذار زنان در جهان مصاحبه کند. وی در این مصاحبه درباره حرفه‌اش و تلاش‌هایش به عنوان یک فعال اجتماعی و کارآفرین صحبت می‌کند.

این در حالی است که چوپرا به تازگی بازیگر یوتیوب هم شده و در مجموعه‌ای سریالی با عنوان "اگر می‌توانستم فقط یک چیز به تو بگویم" با زنان مطرح جهان به گفتگو پرداخته است. این مجموعه به زودی و از ۲۷ مارس به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

VtKnGk9fiQtF

رویداد نشست زنان در جهان که امسال دهمین سال برگزاری‌اش را در مرکز لینکلن گرامی می‌دارد از ۱۰ تا ۱۲ آوریل برگزار می‌شود. بری لارسون، سیندی مک‌کین، سوزان رایس، استیسی آبرامز، اشلی جاد، جیل سولوی، برایان کرانستون، آنا وینتور و اپرا وینفری دیگر چهره‌های شاخصی هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت.

این نشست برای مبارزه با اطلاع‌رسانی نادرست، حمایت از جنبش #من هم همین‌طور، حمایت از روزنامه‌نگاری و دیگر موضوع‌های مترقی است.

پریانکا چوپرا سال پیش به عنوان سفیر حسن نیت یونسکو به زیمبابوه رفته بود.

وندار سیکیس، جودی گولد و امبر رافین نیز روی صحنه با هم حاضر می‌شوند تا درباره نمایش‌های کمدی زنان در شرایط سیاسی امروز صحبت کنند.

نشست‌های "زنان در جهان" از ۲۰۰۹ شروع شده و چهره‌های متفاوتی چون هیلاری کلینتون، چیماماندا نگوزی آدیچی رمان‌نویس نیجریه‌ای و سیسیل ریچاردز از حاضران در آن بودند.

پریانکا چوپرا بالیوود سینمای هند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین