کد خبر: 33549 A

داستانی عجیب درباره گروه افسانه‌ای بیتلز / "دیروز" به اکران در می‌آید

داستانی عجیب درباره گروه افسانه‌ای بیتلز / "دیروز" به اکران در می‌آید

فیلم "دیروز" که داستانی عجیب درباره گروه موسیقی افسانه‌ای بیتلز را روایت می‌کند، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره ترایبکا انتخاب شده است.

ایران آرت: فیلم جدید دنی بویل کارگردان معتبر انگلیسی برنده جایزه اسکار در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره ترایبکا در شهر نیویورک روی پرده می‌رود. این فیلم با عنوان "دیروز" به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره ترایبکا انتخاب شده است.

به گزارش آی سینما، بویل در این فیلم داستانی عجیب درباره گروه موسیقی افسانه‌ای بیتلز را روایت می‌کند: یک خواننده و ترانه نویس آشفته در شهری ساحلی در انگلستان بعد از یک تصادف اتوبوس به هوش می‌آید و می‌فهمد در این دنیا که به آن برگشته، بیتلز وجود خارجی ندارند. او ترانه‌های آنها را به دنیا معرفی می‌کند و به شهرت غیر قابل تصور می‌رسد.

بویل این فیلم را با فیلمنامه‌ای از ریچارد کرتیس بر اساس داستانی از جک برث ساخته که قرار است از ۲۸ ژوئیه اکران عمومی شود. "دیروز" نام یکی از مشهورترین ترانه‌های بیتلز است.

بویل که با ساخت فیلم "میلیونر زاغه نشین" چندین جایزه اسکار برده، در بیانیه‌ای درباره فیلم جدیدش گفته: "این فیلمی درباره سفر در زمان نیست، بیشتر شبیه این است که موسیقی بیتلز بار دیگر برای اولین بار به آمریکا معرفی شود." او از نمایش این فیلم در اختتامیه جشنواره ترایبکا ابراز خرسندی کرده است.

جشنواره ترایبکا که رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی یکی از موسسان آن است، از ۲۴ آوریل تا ۵ مه برگزار می‌شود.

 

جان لنون جشنواره فیلم ترایبکا موسیقی راک دنی بویل گروه بیتلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین