کد خبر: 33529 A

توضیحات جردن پیل درباره بودجه فیلم جدیدش / نمی‌خواستم آزادی‌ام را از دست بدهم

توضیحات جردن پیل درباره بودجه فیلم جدیدش / نمی‌خواستم آزادی‌ام را از دست بدهم

جردن پیل که به‌زودی فیلم جدیدش با نام "ما" به اکران در می‌آید، درباره بودجه این فیلم گفت: با معیارهای خودم هنوز فیلم گرانی نساخته‌ام… به هر حال نمی‌خواستم آزادی‌ام را از دست بدهم.

ایران آرت: جردن پیل فیلم‌ساز باهوش و زیرکی است و این موضوع فقط به خاطر ساخت یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک-تریلر روان‌شناختی دهه گذشته یعنی "دور شو" / Get Out نیست.

پیل باهوش است چون دست استودیوها را خوانده است و می‌داند چه‌طور باید با آن‌ها بازی کند و در نهایت از همه چیز به نفع خود بهره ببرد؛ کاری که خیلی‌ها از عهده‌اش برنمی‌آیند. او در گفت‌وگوی تازه‌اش با "ایندی‌وایر" در جشنواره SXSW و به بهانه اولین نمایش جهانی فیلم تازه‌اش "ما" چنین گفته است: "می‌خواستم شرایط فیلم‌سازی‌ام را بهبود ببخشم و بتوانم فیلمی با بودجه‌ای بالاتر بسازم. البته نه از آن فیلم‌های بزرگ و پرهزینه‌ای که خطر دخالت استودیو در فیلم‌نامه و گندزدن‌شان به داستان وجود دارد."

به گزارش هنر و تجربه، پیل می‌گوید برای "ما" بودجه‌ای پنج برابر "دور شو" را درخواست داد که کمی بیش از بیست میلیون دلار می‌شد (بله، با تمام جایزه‌ها و فروش فوق‌العاده "دور شو" در گیشه، به‌راحتی می‌شود فراموش کرد که این فیلم فوق‌العاده، با بودجه‌ای کم‌تر از پنج میلیون دلار ساخته شد)؛ و حالا با سروصدا و تحسینی که "ما" را در بر گرفته است، به احتمال زیاد این فیلم در همان هفته اول نمایش عمومی‌اش، بودجه تولید خود را که بیش‌تر هم شد، به‌علاوه هزینه‌های بازاریابی درمی‌آورد.

پیل در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: "با این‌که بودجه‌ام تقریباً پنج برابر شد ولی با معیارهای خودم هنوز فیلم گرانی نساخته‌ام… به هر حال نمی‌خواستم آزادی‌ام را از دست بدهم. به عنوان یک فیلم‌ساز باید بگویم که حد مشخصی از محدودیت می‌تواند مرا خلاق‌تر کند…"

"ما" از ۲۲ مارس (۲ فروردین) روی پرده سینماها می‌رود.

 

اسکار جردن پیل فیلم ترسناک فیلم ما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین