کد خبر: 33507 A

آخرین قسمت خندوانه روی آنتن می‌رود

آخرین قسمت خندوانه روی آنتن می‌رود

رامبد جوان و "خندوانه" روز جمعه بیست و چهارم اسفندماه برای فصل ششم اختتامیه می‌گیرند.

ایران آرت: "خندوانه" نام برنامه‌ای در شبکه نسیم است که فصل ششم خود را این روزها روی آنتن می‌برد. قرار است روز جمعه بیست و چهارم اسفندماه برای فصل ششم خود اختتامیه‌ای برگزار کند. البته به تعبیر دستیار تهیه‌کننده این برنامه به استقبال 16 قسمت ویژه‌برنامه روزی خواهد رفت که دکور و شکل و شمایل دیگری دارد.

"خندوانه" از بیست و هشتم اسفندماه با ویژه‌برنامه نوروزی 16 قسمتی به آنتن نسیم می‌آید. دستیار تهیه‌کننده این برنامه به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: در ویژه‌برنامه نوروزی مخاطب با اتفاقات مهیج، مسابقات و بازی‌های جذابی مواجه خواهد شد که هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های مختلف به این برنامه می‌آیند و در این رقابت شرکت می‌کنند. البته چند شب هم تک مهمان خواهیم داشت؛ به طور کل ویژه‌برنامه متفاوتی از "خندوانه" را مخاطب روی آنتن خواهد دید.

وی درباره مهمانان آخرین هفته "خندوانه" با دکور و شکل و شمایل کنونی، تصریح کرد: "خندوانه" سه روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه بیست و دوم، بیست و سوم و بیست و سوم دو مهمان دارد؛ امشب "پانته‌آ بهرام" بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مقابل رامبد جوان می‌نشیند و گفتگو می‌کنند. فردا شب بابک جهانبخش و روز جمعه اختتامیه فصل ششم این برنامه با دکور و شکل و شمایل فعلی را خواهیم داشت و به استقبال ویژه‌برنامه نوروزی می‌رویم.

سیدمرتضی میرباقری در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره کرد که "خندوانه" در فصل ششم به نقطه پایان نمی‌رسد و بعد از یک استراحت، گروه با فکر و ایده جدیدی بعد از محرم و صفر دوباره به آنتن شبکه نسیم برخواهند گشت. البته به تعبیر معاون سیما، "خندوانه" به مدت 5 روز و "دورهمی" به مدت 2 روز روی آنتن شبکه نسیم خواهند بود.

 

رامبد جوان خندوانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین