کد خبر: 33502 A

اعتراف جان اسنو درباره پایان "بازی تاج و تخت"

اعتراف جان اسنو درباره پایان "بازی تاج و تخت"

کیت هرینگتون، بازیگر نقش کلیدی جان اسنو اعتراف کرد که هیچ‌ یک از فرضیاتش در مورد پایان "بازی تاج و تخت" درست نبوده است.

ایران آرت: تمامی هواداران "بازی تاج‌وتخت" (Game Of Thrones) در حال حاضر سعی می‌کنند سرنوشت مردم وستروس را در فصل هشتم حدس بزنند. اما اگر ماه آینده تمامی نظریه‌هایتان غلط از آب درآمد مأیوس نشوید چرا که "کیت هرینگتون" با شما همدردی خواهد کرد.

"جان اسنو" هفته‌ی گذشته در شوی شبانه‌ی "استیون کولبر" حضور یافت و اعتراف کرد که هیچ یک از حدسیاتش در مورد فصل پایانی پس از خواندن فیلمنامه درست از آب در نیامدند.

او می‌گوید: "فرضیه‌هایی در ذهن داشتم اما همگی آن‌ها نادرست بودند. همه غلط از آب درآمدند اما خوشحالم که آن‌ها را با کسی در میان نگذاشتم." هنگامی که از او سؤال می‌شود که آیا مایل است یکی از فرضیه‌های نادرستش را بازگو کند یا نه هرینگتون لام تا کام نمی‌گوید. او در آغاز مصاحبه می‌گوید حتی اجازه‌ی دروغ گفتن را هم ندارد زیرا این کار موجب می‌شود حقیقت زودتر برای مردم برملا شود: "مانند میدان مین است."

به گزارش سی نما، حتی "رز لزلی" همسر هرینگتون که در سریال نقش "ایگرت" را بازی کرده، موفق نشده پایان سریال را درست حدس بزند. هرینگتون چندی پیش مدعی شد که وقتی قسمت پایانی سریال را برایش اسپویل کرده سه روز تمام با او حرف نمی‌زده است. لزلی سپس گفته‌ی او را تصحیح کرد و گفت این ماجرا برای فصل هفتم روی داده و قهر آنان آنقدر طولانی نبوده است.

هرینگتون در ادامه‌ی مصاحبه‌اش با کولبر می‌گوید: "[رز] تمامی احتمالات ممکن برای فصل هشتم را حدس زده به جز آن چیزی که در واقع قرار است اتفاق بیفتد. او دیگر حرف مرا باور نمی‌کند."

کولبر در پایان سعی می‌کند فرضیه‌های خودش را با هرینگتون در میان بگذارد و از واکنش او مقابل دوربینی که روی صورت او زوم کرده صحت آن‌ها را نتیجه‌گیری کند. البته حدس‌های مجری همگی شوخی بودند، با این حال او در نهایت نتیجه می‌گیرد که "تونی استارک" یا "مرد آهنی" ممکن است از نوادگان خاندان استارک باشد و در اپیزودهای باقی مانده حضور پیدا کند.

فصل هشتم و پایانی "بازی تاج‌وتخت" در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود. 

 

بازی تاج و تخت جان اسنو کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین