کد خبر: 33475 A

محسن چاوشی برای ژن‌های خوب خواند / عکس

محسن چاوشی برای ژن‌های خوب خواند / عکس

فیلم "ژن خوک" به کارگردانی سعید سهیلی و با صدای محسن چاوشی از نوروز 98 به اکران در می‌آید.

ایران آرت: محسن چاوشی در تازه‌ترین تجربه همکاری خود با آثار سینمایی، قطعه‌ای را برای فیلم سینمایی "ژن خوک" به کارگردانی سعید سهیلی اجرا کرد که به‌زودی و همزمان با آغاز اکران این فیلم در سینماهای کشور منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، چاوشی با اعلام این خبر و انتشار پوستری از فیلم "ژن خوک" نوشت: "بدگلان ژنهای کج و معوج هستند ... ژن خوک و قصه‌ی این گونه‌ ...
باعث همکاری من با جناب سهیلی در فیلم سینمایی ژن خوک بود."

سعید سهیلی پیش از این درباره فیلم "ژن خوک" گفته بود: "ژن خوک" رسوا کردن پلیدی‌ها و زشتی‌هاست. زمانی که در این مملکت عده‌ای به معنای واقعی ژن خوب هستند و هیچ استفاده‌ای از نام پدر نمی‌کنند و با استعداد، توان و پتانسیل خود زندگی می‌کنند، باید آن عده‌ای را که از این نام سواستفاده می‌کنند رسوا کرد و سینما یکی از فضاهایی است که باید این زشتی‌ها را در آن به نمایش گذاشت."

هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، صبا سهیلی، قربان نجفی، بهرنگ علوی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور در "ژن خوک" حضور دارند.

photo_2019-03-12_21-07-44

به گزارش ایران آرت، چاوشی علاوه‌بر فیلم "ژن خوک"، قطعه‌ای نیز برای فیلم "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار اجرا کرده است. آنچنان که در تیتراژ فیلم آبیار در اکران جشنواره فیلم فجر آمده بود، همکاری چاوشی با "شبی که ماه کامل شد" به خواندن یک کلیپ تبلیغاتی برمی‌گردد. "شبی که ماه کامل شد" بیشترین سیمرغ را از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

محسن چاوشی سعید سهیلی ژن خوب ژن خوک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین