کد خبر: 33466 A

حاشیه های حضور محمود احمدی‌نژاد در استادیوم آزادی/عکسها

ایران آرت : خبرهای مربوط به حضور رییس جمهوری سابق ایران در ورزشگاه آزادی خیلی زودتر از حضور او در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگارانی که امروز به ورزشگاه آزادی رفته بودند تا دیدار حساس استقلال و العین را پوشش بدهند، با سختگیری های ویژه و کم سابقه‌ای مواجه بودند. از جمله سختگیری در عبور و مرور و حضور یک تیم حفاظت جدی که قبلا و در سایر بازی‌ها خبری از آنها نبود. اما خیلی زود هوادارانی که قصد داشتند خود را به ورزشگاه برسانند از حضور محمود احمدی نژاد در ورزشگاه مطلع شدند و این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. اول یکی دو عکس نه چندان باکیفیت اما بعد در زمانی که عکاسان حرفه ای لنزهای غول پیکر خود را روی جایگاه وی آی پی انداختند، تصاویر بیشتر و بیشتری از این چهره پر سروصدا منتشر شد.


احمدی نژاد در طول بازی مشغول اینتراکشن با هواداران بود و آنها هم در جایگاه رو به وی آی پی به دست تکان دادن های او پاسخ می‌دادند. او با یک گروه محافظش 90 دقیقه بازی را دید و در نهایت بعد از سوت پایان اقدام به ترک ورزشگاه کرد تا آخرین حضورش در آزادی هم با نتیجه ای دلخواه به سود تیم‌های ایرانی به اتمام نرسد. جالب اینکه او در پایان بازی اظهارنظری در خصوص بازی و نتیجه آن داشت و تساوی استقلال را به خستگی و ضعف روحی شاگردان وینفرد شفر با توجه به نتیجه اولین دیدار این تیم مقابل الدحیل مرتبط کرد و البته نیشی هم به داوری زد.


اما جالب ترین صحنه‌ها در لحظه ترک ورزشگاه از سوی او رخ داد، زمانی که یک هوادار خود را از بین محافظان به او رساند و یک قاب سلفی با رییس جمهوری سابق را شکل داد که نکته جالب آن نگاه عجیب احمدی‌نژاد به دوربین موبایل این هوادار است. عکسی که امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه آن را به زیبایی ثبت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمود احمدی تژاد استقلال تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین