کد خبر: 33452 A

زمزمه‌های تولید قسمت دوم "حماسه کولی" / روزهای پایانی فردی مرکوری روایت می‌شود

زمزمه‌های تولید قسمت دوم "حماسه کولی" / روزهای پایانی فردی مرکوری روایت می‌شود

بر اساس خبرهایی که از درون گروه کوئین می‌آید به نظر می‌رسد سال‌های پایانی زندگی فردی مرکوری به زودی در دنباله بعدی "راپسودی بوهمی" به نمایش درآید.

ایران آرت: بر اساس گزارش ها و شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد ساخت دنباله "راپسودی بوهمی" خیلی نزدیکتر و زودتر از آنچه که قبلا حدس زده می‌شد، ساخته شود.

به گزارش صبا به نقل از مووی وب، اولین بار برایان می گیتاریست گروه Queen بود که چندین ماه پیش با شوخی خنده پیش‌بینی وجود یک دنباله بر این فیلم را کرده بود. حال بعد از گذشت آنچه بعد از نمایش این فیلم اتفاق افتاد و تحسین هایی که تا کسب جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار برای رامی ملک پیش رفت، ساخت قسمت بعدی این فیلم بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

رودی دولازل کارگردان باسابقه موزیک‌ویدیوهای گروه کوئین به تازگی در مصاحبه‌ای فاش کرده که ساخت "راپسودی بوهمی ۲" به شدت مورد بحث و بررسی افراد گروه قرار گرفته است. او ادامه داده است که ایده‌هایی برای ادامه این فیلم درست از همان نقطه پایان قسمت اول، یعنی کنسرت "لایو اید – Live Aid" وجود دارد.

این شایعات هیچکدام تاکنون به صورت رسمی تایید نشده‌اند، اما اگر این قضیه رنگ واقعیت بگیرد، نکته مورد توجه دیگر این است که بعد از ماجراها و رسوایی‌های اخلاقی‌ای که برای "برایان سینگر" کارگردان "راپسودی بوهمی" پیش آمد، این بار چه کسی برای هدایت کار انتخاب خواهد شد.

"راپسودی بوهمی" فیلمی ۱۳۴ دقیقه‌ای است که به زندگی و فراز و نشیب فردی مرکوری، رهبر اسطوره‌ای گروه راک انگلیسی کوئین می‌پردازد. این زندگینامه با فروش ۸۷۵ میلیون دلاری خود پرفروش‌ترین فیلم از این نوع به حساب ‌می‌آید و با جوایزی که از گلدن گلوب تا اسکار به ارمغان آورد اشتیاق سازندگان را برای ساخت دنباله‌ای دیگر برای آن تیز کرد.

از سوی دیگر اما بسیاری از طرفداران فردی مرکوری از این ایده ناراضی هستند و امیدوارند این صحبت‌ها تنها در حد شایعه باقی بمانند چراکه اگر قسمت دومی در کار باشد، داستان آن می‌بایست از کنسرت "لایو اید" در سال ۱۹۸۵ آغاز شود و این یعنی تنها شش سال پایانی عمر مرکوری نمایش داده می‌شود؛ سال‌هایی که او با زندگی خصوصی خود بسیار درگیر بود و این چیزی نیست که هواداران سرسخت او دوست داشته باشند روی پرده‌های سینما مورد کنکاش قرار بگیرد.

 

رامی مالک گروه کوئین فردی مرکوری برایان سینگر حماسه کولی برایان می حماسه کولی 2 رودی دولازل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین