کد خبر: 33269 A

سورپرایز رحیم شهریاری با آهنگ محمد علیزاده

سورپرایز رحیم شهریاری با آهنگ محمد علیزاده

رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین کنسرت خود در برج میلاد تهران به اجرای قطعه‌ای از محمد علیزاده پرداخت.

ایران آرت: تازه‌ترین کنسرت رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ در شرایطی پنجشنبه شب شانزدهم اسفند ماه میزبان مخاطبان در برج میلاد تهران بود که شهریاری با غافلگیر کردن مخاطبانش به اجرای قطعه‌ای از محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان پرداخت.

رحیم شهریاری در اواسط کنسرتش در برج میلاد رو به حضار گفت: در تمام این بیست سالی که روی صحنه‌ها حضور داشتم، هرگز فارسی نخوانده ام ولی امشب به احترام حضور یک خواننده پرطرفدار و البته اصالتاً آذربایجانی می‌خواهم برایتان بخوانم: "جز تو، کی می تونه عزیز من باشه …"

اجرای این قطعه پرطرفدار محمد علیزاده و معرفی وی به حضار که با همراهی پدر و مادرش در ردیف vip برج میلاد نظاره گر کنسرت رحیم شهریاری بود، با غافلگیری حضار همراه شد و این خواننده و نوع معرفی خاصش از سوی رحیم شهریاری مورد توجه قرار گرفت.

اجرای قطعات آلبوم جدید شهریاری "آذربایجان" از دیگر بخش‌های اجرای ۲ ساعت و نیمه شهریاری در برج میلاد بود.

شهریاری در بخشی از صحبت‌های خود نیز گفت: برج میلاد در همه سال‌های اخیر تأثیری شگفت انگیز در روند موسیقی در کشور داشته و مدیریت این مجموعه جناب آقای درویش پور به شدت در این نوع نگاه تأثیرگذار بوده است. دیروز این مدیر از مجموعه برج رفتند و مدیر جدیدی جایگزین ایشان شد که امیدوارم در ادامه روند مؤثر قبلی بتوانند مسیری مناسب را برای موسیقی ادامه دهند.

آخرین کنسرت زمستانه رحیم شهریاری با همراهی گروه آراز به همت مؤسسه "کامیاب بهاران" و به تهیه کنندگی علی حق شناس در برج میلاد روی صحنه رفت.

 

موسیقی پاپ محمد علیزاده رحیم شهریاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین