کد خبر: 33263 A

اما واتسون مبارز می‌شود / چالش سخت با بیوه سیاه

اما واتسون مبارز می‌شود / چالش سخت با بیوه سیاه

بازیگران زیادی برای نقش مبارز زن "بیوه سیاه" تست داده‌اند اما به نظر می‌رسد این نقش به اما واتسون برسد.

ایران آرت: بر اساس لیستی که اخیراً توسط "پروداکشن ویکلی" منتشر شده است فیلمبرداری فیلم مورد انتظار "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) در ماه ژوئن شروع می‎شود. این امر به این معنی است که استدیو مارول و کارگردان این فیلم یعنی کیت شورتلند هنوز چند ماه برای جمع کردن تیم بازیگری مناسب فرصت دارد. بر اساس گزارش جدیدی از "هشتگ شو"، اِما واتسون ستاره فیلم‎های "دیو و دلبر" و "هری پاتر" ممکن است یکی از نقش‎های اصلی را برعهده داشته باشد.

به گزارش سی نما، سال قبل THS گزارش داد که فیلمنامه اولین اثر مستقل ناتاشا رومانوف، نیازمند شخصیت مبارزی مونث است و در گزارش دیگری که امروز منتشر شد، این سایت اعلام نمود که بازیگرانی چون آلیس انگلرت، دار زوزوسکی، و فلورنس پیو، در حال اجرای تست بازیگری برای این نقش هستند. با این حال، به نظر می‎رسد اِما واتسون چشم تیم سازنده فیلم را گرفته و کارگردان و تولیدکنندگان فیلم، در حال بحث در مورد عملکرد وی جهت رسمی کردن حضورش هستند.

سایت مذکور همچنین اعلام نموده که لیستی که منتشر کرده‎اند، شامل همه شرکت کنندگان در این تست نیست و بسیاری نیز معتقدند که جست و جو برای یافتن بازیگران مناسب و گرفتن تست از آنان مدتی است در جریان بوده و مارول سعی در محدود کردن و به ثمر رساندن این جست و جو است.

بنابراین قبل از این که طرفداران ورود اِما واستون به دنیای سینمایی مارول را خوش آمد بگویند، باید صبر کنیم و ببینیم بحث‎های ذکر شده چگونه پیش خواهند رفت. به نظر می‎رسد که شرکت مارول می‎خواهد در مورد "بیوه‌ی سیاه" سکوت کند اما با نزدیک شدن به ماه ژوئن، باید انتظار سیل اخبار از این اثر را داشته باشیم.

چند روز قبل نیز TSH گزارش داد که شرکت مارول به دنبال بازیگری سیاه پوست و بریتانیایی یا آفریقایی در بازه سنی ۳۵ تا ۴۵ ساله برای یک نقش منفی سرسخت، مرموز و خطرناک است. قطعاً نمی‎توان گفت که این جست و جو برای چه فیلمی در نظر گرفته شده، اما به نزدیک شدن به پخش "بیوه‌ی سیاه" در تئاترها در ماه می سال بعد، ممکن است مربوط به آن باشد. با این حال، اطلاعات به زودی درج خواهند کرد و این فیلم قطعاً برای همیشه در سکوت نخواهد ماند.

هالیوود هری پاتر اسکارلت جوهانسون اما واتسون دیو و دلبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین