کد خبر: 33261 A

روایت قصه دخترخوانده مولانا با بازی اندیشه فولادوند / مهیار علیزاده می‌خواند

روایت قصه دخترخوانده مولانا با بازی اندیشه فولادوند / مهیار علیزاده می‌خواند

دور تازه اجراهای پروژه نمایشی–موسیقایی "خط سوم" به آهنگسازی، طراحی و خوانندگی مهیار علیزاده و بازی اندیشه فولادوند در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان است.

ایران آرت: پرفورمنس "خط سوم" یکی از تازه‌ترین پروژه‌های موسیقایی – نمایشی مهیار علیزاده آهنگساز جوان کشورمان است که روز پنجشنبه ۲۳ آذر به کارگردانی و طراحی صحنه رضا موسوی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. در این کنسرت – نمایش مهیار علیزاده آهنگساز، طراح و خواننده، اندیشه فولادوند بازیگر، رضا موسوی کارگردان و طراح صحنه، شایان صبور خوانش و سمیه تاجیک به عنوان نویسنده حضور دارند.

در این اجرا یک ارکستر زهی به رهبری مهدی وجدانی و یک گروه حرکت به سرپرستی سروش کریمی نژاد نیز گروه اجرایی را همراهی می‌کنند.

پروژه "خط سوم" که مرحله بلیت فروشی آن از چند روز گذشته آغاز شده روایتی عاشقانه از نگاه کیمیا دخترخوانده مولانا است که دربرگیرنده ۱۴ پرده نمایشی است که هفت پرده از آن به شکلی نمایشی و هفت پرده آن نیز اجرای موسیقی را تشکیل می‌دهد.

مهیار علیزاده چندی پیش یک پروژه نمایشی – موسیقایی دیگر با نام "طرحی نو در اندازیم" را با حضور سالار عقیلی و مارال فرجاد روی صحنه برده بود.

 

پرفورمنس اندیشه فولادوند مهیار علیزاده پروژه خط سوم دخترخوانده مولانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین