کد خبر: 33211 A

استایل‌های شیک زنانه با لباس‌های مردانه / عکس‌ها

استایل‌های شیک زنانه با لباس‌های مردانه / عکس‌ها

این روزها برندهای مطرح جهانی برای لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه، از لباس‌های استایل مردانه الهام می‌گیرند.

ایران آرت: این روزها برندهای مطرح جهانی برای لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه، از لباس های استایل مردانه الهام می گیرند و به نظر می رسد برخی از اجزای این سبک به سمت اسپرت بودن گرایش پیدا کرده و فراجنسیتی شده اند! شما هم می توانید کل استایل روزانه خود را از این لباس‌های استایل مردانه انتخاب کنید یا بخشی از لباس‌های زنانه خود را با لباس‌های مردانه تلفیق کنید. مثلاً آیا تا به حال به ترکیب دامن ماکسی با یک کت مدل مردانه فکر کرده اید؟

 به گزارش ایران آرت، منتقد مجله منودلیار نوشته است: اولین پیشنهاد من برای استفاده از لباس های استایل مردانه، ترکیب شلوار جین مدل بوی فرند با بلوزهای آزاد است.این دو لباس مدل مردانه، منحصر به فرد هستند و در استایل زنانه چشم گیر و متفاوت به نظر می رسند. البته که نحوه استفاده از این لباس ها به این موضوع بستگی دارد که آیا دوست داری استایلی سرتاسر مردانه داشته باشی یا ترجیح می دهی برخی از ویژگی های زنانه را به این ترکیب اضافه کنی؟ اگر استایل مردانه را ترجیح می دهی، می توانی ترکیب بلوز و شلوار جین را با یک کتانی تکمیل کنی. اما اگر به استایل زنانه هم گرایش داری، می توانی پاچه های شلوار جین را تا بزنی و از یک کفش پاشنه بلند استفاده کنی؛ پایین بلوزت را گره بزنی و گردنبندهای رنگی را روی بلوز ساده ات بیندازی!

3

پیشنهاد بعدی من، استفاده از بلیزر ها است. بلیزر یکی از دیگر از مدل های الهام گرفته از لباس های استایل مردانه است و به نظر من داشتن آن ها برای هرکسی ضروری است! اگر استایل های مردانه را می پسندی بهتر است از یک بلیزر اورسایز استفاده کنی؛ اما اگر دوست داری کمی به آن رنگ و بوی زنانه بدهی، از مدل های کوچک تر و جذب تر استفاده کن. به همراه بلیزر، یک بلوز سفید ساده بپوش و پاچه های شلوار جینت را تا بزن. یک ایده جالب که در سال ۲۰۱۸ مطرح شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد، ترکیب بلیزرهای اورسایز با دامن بود. می توانی به جای شلوار جین از یک دامن مدادی میدی استفاده کنی و استایلی متفاوت را تجربه کنی. بهتر است در این ترکیب به جای اسنیکر، از یک کفش مدل مردانه یا کفش تخت زنانه استفاده کنی. 

4

اگر قصد داری استایل رسمی و شیکی داشته باشی، کت شلوار را فراموش نکن! در مقاله ایده های جذاب برای پوشیدن کت شلوار زنانه در مورد انواع کت شلوار با هم صحبت کردیم. درست است که ایده اولیه این لباس ها از کت های مردانه الهام گرفته شده است، اما کت شلوارهای زنانه بسیار شیک و چشم نواز هستند و می توانی در انواع مهمانی ها از آن ها استفاده کنی. پیشنهاد بعدی هم ترکیب کت مدل مردانه تک با یک شلوار جین یا دامن خوش فرم است. این ترکیب بسیار منحصر به فرد و متفاوت است. به خصوص ترکیب کت تک با دامن بلند گلدار، در این بهار بسیار چشم گیر خواهد بود. کت انتخابی تو می تواند چرم یا یقه دار باشد. کفشی که برای تکمیل استایل انتخاب می کنی فوق العاده اهمیت دارد. این به سلیقه تو بستگی دارد که اهل مدل های تخت یا پاشنه دار زنانه باشی، یا ترجیح بدهی اسنیکر ها و کتانی ها را انتخاب کنی. 

5

صحبت کردن در مورد لباس های استایل مردانه و استفاده از آن ها در استایل زنانه انتها ندارد! این به سلیقه تو بستگی دارد که به چه سبک لباسی علاقه داشته باشی و بخواهی چطور لباس بپوشی! این موضوع را فراموش نکن که مرزبندی مردانه و زنانه این روزها چندان اهمیتی ندارد و همه چیز به میل و خواست تو مرتبط است. اگر دوست داری یک شلوار ساده را با پیراهن ساده مدل مردانه بپوشی، هیچ چیز جلو دار تو نخواهد بود!

1

8

10

لباس لباس زنانه لباس مردانه فشن پوشاک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین