کد خبر: 33193 A

لباس‌های شیک سلین در هفته مد پاریس / عکس‌ها

لباس‌های شیک سلین در هفته مد پاریس / عکس‌ها

کت و شلوارهای جذاب، چکمه‌های بلند، پاپیون‌های بزرگ و پالتوهای خزدار از مهمترین المان‌های کالکشن جدید برند سلین است.

ایران آرت: مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ برند سلین در هفته مد پاریس رونمایی شد. سلین در این مجموعه از ترندهای بارز سال ۲۰۱۹ استفاده کرد. طراح جدید این برند یعنی هدی اسلیمان از استایل دهه ۷۰ میلادی که بیشتر در قالب استایل‌های مردانه بودند الهام گرفت. دلیل این امر هم ترند پرطرفدار کت و شلوار در سال جدید است که سلین هم به خوبی از این ترند استفاده کرد. 

به گزارش ایران آرت، منودلیار درباره این مجموعه نوشته است: هدی اسلیمان در برخی از استایل‌ها به جای شلوار از شلوارک‌های گشاد پاییزه با چکمه‌های بلند استفاده کرد که مثل همیشه استایل شیک، مطمئن و ساده این برند را بیان می‌کرد. چکمه‌های بلند تا بالای زانو از مشخصه‌های بارز این مجموعه بود.

از آنجایی که برند سلین در عین سادگی و جذابیت همیشه یک المان های زنانه‌ای هم در خودش دارد، این بار با استفاده از ترند هیجان انگیز و دوست داشتنی سال ۲۰۱۹ یعنی پاپیون‌های بزرگ استفاده کرد. این پاپیون‌ها بیشتر در قسمت یقه لباس ها و شومیز ها استفاده شده بود و این ایده را به ما می دهد که اگر لباس هایی با این ابر پاپیون ها نداریم می توانیم به راحتی با شال های پهن دور گردنمان این جذاب های دوست داشتنی را ایجاد کنیم تا از سرمای پاییز و زمستان هم در امان باشیم.

در این فشن‌شو تمامی مدل‌ها روی صورتشان عینک آفتابی داشتند که نشان دهنده قابل استفاده بودن این مجموعه به عنوان یک استایل روزانه بود.

استفاده از پارچه‌های براق و پولکدار، پالتوهای خزدار، چرم و کشمیر بیش‌ترین قسمت طراحی این مجموعه را بر عهده می‌گرفتند.

هفته مد پاریس سلین کالکشن کالکشن جدید برند سلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین