کد خبر: 33169 A

آقای بازیگر به جنگ شوالیه سبز می‌رود

آقای بازیگر به جنگ شوالیه سبز می‌رود

دِو پاتل در حال مذاکره است تا در فیلمی با عنوان "سِر گَوین و شوالیه سبز" نقش‌آفرینی کند.

ایران آرت: فیلمی از دیوید لاوری که بر بازگویی داستانی قرون وسطایی با عنوان "سرگوین و شوالیه سبز" متمرکز است با بازی دو پاتل ساخته می‌شود. لاوری بازیگر و کارگردان ۳۸ ساله آمریکایی که پیشتر"داستان یک روح" را برای کمپانی "۲۴A" ساخته، کارگردانی این فانتزی اسطوره‌ای را بار دیگر برای همین کمپانی انجام می‌دهد.

وی در کنار توبی هالبروکز و جیمز جانستون تولید فیلم را برعهده دارند. تولید این فیلم از ماه آینده شروع می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پاتل قرار است در این فیلم در نقش سر گوین وفادار یکی از شوالیه‌های میزگرد شاه آرتور ظاهر شود. او پذیرفته است که به جنگ شوالیه سبز برود و باید یک سال و یک روز در انتظار باشد تا لحظه موعود برسد.

روایت‌های مختلفی از این داستان قدیمی وجود دارد و در سال ۱۹۷۳ نیز در فیلمی با عنوان "گوین و شوالیه سبز" یک روایت متفاوت از این داستان ارائه شد. در سال ۱۹۸۴ نیز فیلم دیگری با عنوان "شمشیر شجاعان" با بازی شأن کانریدر همین زمینه ساخته شد.

این بازیگر سال پرکاری را پشت سر گذاشت و "هتل بمبئی" تریلری است که پاتل در آن ایفای نقش کرده و قرار است ماه آینده اکران شود. وی بازیگر "تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد" هم هست که در آن در نقش اصلی دیده خواهد شد. "مهمان عروسی" فیلم دیگری است که پاتل در آن حضور دارد.

این بازیگر که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد در سریال منتخبی برای آمازون استودیوز با عنوان "عشق مدرن" دیده خواهد شد که سوفیا بوتلا و اولیویا کوک از دیگر بازیگرانش هستند.

پاتل ۲۸ ساله که از پدر و مادری هندی در لندن متولد شده، جایزه بفتا را برای بازی در "شیر" به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در کارنامه دارد.

وی کار بازیگری را با بازی در فیلم "میلیونر زاغه‌نشین" شروع کرد و به سرعت به شهرت دست یافت.

 

هالیوود دو پاتل سر گوین و شوالیه سبز دیوید لاوری جیمز جانستون شوالیه سبز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین