کد خبر: 33078 A

اسپین‌آف "مردگان متحرک" ساخته می‌شود

اسپین‌آف "مردگان متحرک" ساخته می‌شود

شبکه AMC ساخت اسپین‌آف جدید سریال "مردگان متحرک" (Walking Dead) را تأیید کرد

ایران آرت: بیش از یک دهه است که سریال "مردگان متحرک" (The Walking Dead) از سریال‌های پرطرفدار شبکه AMC است. اگرچه، افت امتیاز و جدا شدن برخی از بازیگران در سال‌های اخیر آینده این سریال را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در همین حال، شبکه AMC اعلام کرد که اسپین آف این سریال نیز در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش سی نما، "اد کرول" رئیس شبکه AMC درباره این اسپین آف گفت که هنوز در مرحله‌ای نیست که درباره زمان پخش آن صحبت کنیم اما افراد توانمندی در تیم داریم که دیدگاه‌های خود را درباره روند داستانی این سریال بیان کرده‌اند. او همچنین گفت که احساس خوبی درباره روند ساخت این سریال دارد.

"لارن کوهن" یکی از بازیگران قدیمی سریال "مردگان متحرک" پیشتر گفته بود که احتمال ساخت اسپین آفی به محوریت شخصیت "مگی" وجود دارد اما با توجه به اینکه او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری سریال "شوالیه ویسکی" (Whiskey Cavalier) شبکه ABC است، احتمال این مسئله کاهش می‌یابد.

"اندرو لینکلن" نیز قرار است در سه‌گانه فیلم "مردگان متحرک" شبکه AMC حضور یابد. "دانای گوریرا" نیز با توجه به اینکه قرار است پس از فصل ۱۰ سریال را ترک کند، در این سه‌گانه به "لینکلن" خواهد پیوست.

 

مردگان متحرک اندرو لینکلن اد کرول لارن کوهن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین