کد خبر: 33058 A

ستاره فیلم اسکورسیزی به "سوپرانو" پیوست

ستاره فیلم اسکورسیزی به "سوپرانو" پیوست

فیلم "سوپرانو" در حال تکمیل بازیگرانش است و اکنون ری لیوتا، بازیگر فیلم "رفقای خوب" را هم در کست بازیگران خود می‌بیند.

ایران آرت: ری لیوتا ستاره معروف هالیوودی و ایفاگر نقش "هنری هیل" در فیلم رفقای خوب ساخته مارتین اسکورسیزی در حال مذاکره برای بازی در سریال "سوپرانو" است. سریالی که در باره گروههای خلافکار و مافیایی است. این سریال میتواند مانند سکوی پرتابی، لیوتا را به روزهای اوجش نزدیک کند.

دیوید چس خالق سریال در مورد فیلم توضیح داد که "همه قدیسان نیوآرک" (The Many Saints of Newark) که به صورت یک مقدمه برای فیلم سوپرانو در نظر گرفته شده، به چگونگی شکل گیری خانواده مافیایی سوپرانو در دهه ۱۹۶۰ و درگیری‌هایی که در مدت ۵ روز در تابستان ۱۹۶۷ بین باندهای مافیایی رخ داده و شهر را به هم ریخته بود، میپردازد. وی همچنین درمورد شخصیت تونی سوپرانو گفت از آنجایی ایفای این نقش بر عهده جیمز گاندولفینی بود و آنرا با زیبایی و مهارت تمام بازی کرد، شخصیت تونی سوپرانو جوان در این نسخه نیز گنجانده شده و ایفای آنرا به پسر گاندولفینی یعنی مایکل سپرده‌ایم.

به گزارش سایت کلاغه، طرفداران این سریال محبوب و بی نقص از شبکه HBO که بسیاری آن را بهترین سریال تاریخ تلویزیون می‌دانند. در ۶ فصل از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ از این شبکه پخش شد، پس از پایان مبهم و گنگ سریال پرفداران فیلم همواره امیدوار بوده اند که داستان این سریال به نحوی ادامه یابد اما امیدهای آنان با مرگ ناگهانی گاندولفینی نقش بر آب شد.

از دیگر بازیگران فیلم می توان به آلساندرو نیلولا، ورا فرمینگ، جان برانتال، بیلی مگنوسن، کوری استول و مایکل گاندولفینی پسر جمیز گاندولفینی اشاره کرد.

مارتین اسکورسیزی هالیوود سوپرانو رفقای خوب ری لیوتا فیلم سوپرانو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین