کد خبر: 33046 A

آنتونیو باندراس در زادگاهش روی صحنه می‌رود

آنتونیو باندراس در زادگاهش روی صحنه می‌رود

آنتونیو باندراس کارگردانی و بازیگری یک نسخه موزیکال اسپانیایی زبان را برعهده گرفته است.

ایران آرت: آنتونیو باندراس فراخوانی برای بازیگران در اسپانیا داده تا یک نمایش با عنوان «خط اصلی شعر» را در شهر زادگاهش مالاگا در اسپانیا به صحنه ببرد.

به گزارش مهر، باندراس کارگردان و یکی از بازیگران این نمایش است که نخستین تولید اسپانیایی زبان از نمایشی موزیکال است که در «تئاتر دل سوهو» به روی صحنه می‌رود.

این نمایش اکتبر اجرای خود را آغاز می‌کند.

در حالی که جزئیاتی از نقشی که وی بازی خواهد کرد ارائه نشده، پیش‌بینی می‌شود باندراس در نقش «زاک» ظاهر شود.

«خط اصلی شعر» نخستین بار سال ۱۹۷۵ روی صحنه رفت وبایروک لی یکی از بازیگران شاخص آن بود. نسخه اصلی این نمایش جایزه تونی را دریافت کرده و برمبنای نمایشنامه‌ای به همین نام ساخته شده که جایزه پولیتزر را دریافت کرده است.

گفته شده باندراس قصد دارد این نمایش را سه ماه در مالاگا روی صحنه ببرد و بعد تور مادرید و بارسلونای آن را برگزار کند. ایالت‌های مختلف آمریکا نیز پس از آن میزبان این نمایش خواهند بود که می‌تواند برای اسپانیایی زبان‌ها جذابیت زیادی داشته باشد. به این ترتیب فلوریدا، تگزاس و کالیفرنیا که بیشترین اسپانیایی زبان در آمریکا را دارند شاهد اجرای این نمایش می‌شوند.

باندراس فراخوان برای انتخاب بازیگر را روی توئیتر و ایسنتاگرامخود اعلام کرد و تا ۱۰ مارس برای ثبت نام بازیگران وقت داد.آدیشن برای انتخاب بازیگر از ۲۲ مارس تا ۱۰ آوریل در مادرید، مالاگا و بارسلونا برگزار می‌شود.

تئاتر در حال ساخت دل سوهو در مالاگا با ۹۰۰ صندلی به زودی کار خود را شروع می‌کند و لوئیس پاسکوآل یکی از چهره‌های قدیمی تئاتر اسپانیا مدیر آن خواهد بود.

«خط اصلی ترانه» با ۶۱۳۷ اجرا در برادوی هفتمین نمایش طولانی مدت برادوی در طول تاریخ لقب گرفته است.

باندراس ۵۸ ساله که برای ایفای نقش در فیلم «ماسک زورو» شهرت جهانی دارد، سال پیش دچار یک حمله قلبی شد که از عوارض آن بهبود یافت.

 

تئاتر آنتونیو باندراس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین