کد خبر: 33040 A

تولید کمدی "برادران" با فرمول "دوقلوها" / پیتر دینکلیج و جاش برولین برادر شدند

تولید کمدی "برادران" با فرمول "دوقلوها" / پیتر دینکلیج و جاش برولین برادر شدند

پیتر دینکلیج و جاش برولین در فیلم کمدی "برادران" در نقش دو برادر حضور خواهند داشت.

ایران آرت: فرمول کمدی "دو قلوها" (Twins) با بازی "آرنولد شوارتزنگر" و "دنی دویتو" در سال ۱۹۸۸ بار دیگر در کمدی جدیدی به نام "برادران" (Brothers) به کار برده می‌شود. در این فیلم استودیوی لجندری "جاش برولین" ستاره‌ی فیلم "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" و "دیتر دینکلج" سریال "بازی تاج‌وتخت" را در کنار هم قرار داده است.

به گزارش سی نما به نقل هالیوود ریپورتر، برولین و دینکلج علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده هم مشارکت می‌کنند. با این حال، جز اینکه این دو ستاره قرار است نقش دو برادر را بازی کنند، اطلاعات دیگری از داستان فیلم در دست نیست.

نویسندگی فیلم به "ایتان کوهن" فیلمنامه‌نویس "تندر حاره‌ای" (Tropic Thunder) سپرده شده است. او در سال‌های اخیر نویسندگی کمدی متوسط (Get Hard) با بازی "کوین هارت" و "ویل فرل" و همچنین فیلم "هلمز و واتسون" را برعهده داشته که بدترین فیلم سال ۲۰۱۸ انتخاب شد، "تمشک طلایی" را دریافت کرد و با واکنش‌های منفی مردم و منتقدین همراه شد.

برولین به ندرت بازی در فیلم‌های کمدی را می‌پذیرد. او اگرچه در آثاری مانند "خباثت ذاتی" (Inherent Vice)، "مردان سیاهپوش ۳" (Men in Black 3)، "درود بر سزار" (Hail Caesar) و "ددپول ۲" (Deadpool 2) ظاهر شده، اما نقشی که در این فیلم‌ها بازی می‌کند لزوماً طنز نیستند و این جدیت شخصیت‌های کمدی اوست که بیننده را به خنده می‌اندازد. با این حال، اجرای قابل قبولی در سال ۲۰۱۳ در "شوی زنده‌ی شنبه شب" (Saturday Night Live) داشت.

از طرف دیگر دینکلج تجربه بیشتری در زمینه‌ی آثار طنز دارد. او در "رئیس" (The Boss)، "پیکسل‌ها" (Pixels)، "شوالیه‌های چغرانگی" (Knights of Badassdom)، هر دو نسخه‌ی "مرگ در مراسم خاکسپاری" (Death at a Funeral) و همچنین یکی از اپیزودهای سریال "۳۰ راک" (30 Rock) در نقش یکی از نامزدهای شخصیت "تینا فی" بازی کرده و مانند برولین سابقه‌ی اجرا در شوی SNL را دارد.

بازی تاج و تخت آرنولد شوارتزنگر پیتر دینکلیج دوقلوها دنی دویتو جاش برولین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین