کد خبر: 32972 A

ترانه‌های "جان جوانی" با حضور هنرمندان رونمایی شد

ترانه‌های "جان جوانی" با حضور هنرمندان رونمایی شد

مراسم جشن امضاء و رونمایی کتاب "جان جوانی" اثر افشین مقدم با حضور هنرمندان عرصه‌ شعر، ترانه، موسیقی و علاقمندان ترانه‌سرایی برگزار شد.

ایران آرت: در این نشست ابتدا محمد رحمانیان، کارگردان تئاتر در رابطه با فضای حاکم بر آثار مقدم ، به دو تجربه همکاری با وی اشاره کرد و پس از آن سامان احتشامى پیانیست با اجرای پیانو و دکلمه افشین مقدم به هنرنمایی پرداخت. پس از آن مانی رهنما ترانه‌ای از کتاب «جان جوانی» و علی زند وکیلی ترانه‌ مشهور «لالایی» را اجرا کرد.

به گزارش ایبنا، در ادامه محمدعلی بهمنی، رستاک حلاج، روزبه بمانی، بابک صحرائی، شهره سلطانی، مسعود امامی، وحید پویان و ... به ارائه‌ نظراتی پیرامون حیات هنری و شاخصه‌های سبکی افشین مقدم و سیر تحولات آثار این ترانه‌سرا پرداختند.

از دیگر اتفاقات مهم این برنامه رونمایی آهنگ جدید با همکاری نیما مسیحا، افشین مقدم، سعید زمانی و علیرضا افکاری بود.

از جمله میهمانان این نشست می‌توان به سعید امیر اصلانی، حامد  حنیفی، مریم اسدی، علیرضا بدیع، حسن علیشیری، مهدی موسوی میرکلائی، میثم یوسفی و حسین غیاثی اشاره کرد.

لازم به ذکر است کتاب ترانه‌های این ترانه‌سرای برجسته بهمن ماه امسال از سوی انتشارات نگاه چاپ و پس از اندک زمانی به چاپ دوم رسید.

از جمله ترانه‌های شنیده‌ی شده‌ این مجموعه «الکی»، «همدم»، «جان جوانی»، «کلنل»، «خداباماست»، «مردم»، «عشق می‌کنم» و «آخرین بار» است.

محمد رحمانیان رستاک حلاج محمدعلی بهمنی روزبه بمانی افشین مقدم جان جوانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین