کد خبر: 32967 A

حضور ستاره اسکار ۲۰۱۹ در "جیمز باند ۲۵" / رامی مالک مقابل مامور ۰۰۷ قرار می‌گیرد

حضور ستاره اسکار ۲۰۱۹ در "جیمز باند ۲۵" / رامی مالک مقابل مامور ۰۰۷ قرار می‌گیرد

با انتشار اخباری درباره گروه بازیگران بیست و پنجمین قسمت "جیمز باند"، نام رامی ملک نیز دوباره به عنوان شرور این فیلم مطرح شده است.

ایران آرت: گزارش‌ها از هالیوود حاکی از آن است که رامی ملک بازیگر ۳۷ ساله مصری تبار و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در "راپسودی بوهمی"، در حال مذاکرات نهایی برای حضور در بیست و پنجمین پروژه "جیمز باند" و هم‌بازی شدن با دنیل کریگ مامور ۰۰۷ بریتانیایی است.

به گزارش صبا، ملک قرار است نقش تبهکار اصلی این فیلم اکشن را برعهده گیرد که کنتراست آن با بازی متفاوت و خیره‌کننده او در نقش فرد مرکوری افسانه‌ای در "راپسودی بوهمی" بر جذابیت‌ این شایعه می‌افزاید.

حدود یک سال پیش بود که برای اولین بار شایعه حضور رامی ملک در این فیلم به گوش رسید، ولی از آن زمان تا کنون خبر جدید دیگری در این باره به بیرون درز نکرد. البته این شایعه همان زمان هم به خاطر سرشلوغی ملک در پروژه فصل پایانی سریال "آقای روبات" گمانه‌ای خیلی ضعیف به حساب می‌آمد، اما حالا گویا اوضاع فرق کرده است و منابع داخلی خبر می‌دهند تهیه‌کنندگان فیلم تمام این مدت تلاش داشته‌اند برنامه‌ریزی خود را طوری انجام دهند که ملک در هر دو پروژه حضور داشته باشد.

کری فوکوناگا کارگردانی این اثر تازه از مجموعه "جیمز باند" را بر عهده دارد که اخیرا مشخص شده است فیلمنامه آن توسط اسکات زی.برنز، فیلمنامه‌نویس شهیر هالیوود تحت یک بازنگری اساسی قرار گرفته است.

انتظار می‌رود تولید "جیمز باند" شماره ۲۵، بهار یا تابستان سال جاری میلادی آغاز شود، گرچه سازندگان فیلم به غیر از مذاکره با رامی ملک برای پذیرفتن نقش تبه‌کار و ضدقهرمان اصلی فیلم، همچنان به دنبال دو بازیگر زن کلیدی این پروژه هستند؛ یک مامورMI۶ جدید و همدستی دیگر که شبیه به نقش اولگا کوریلنکو در بیست و دویمین فیلم جیمز باند یعنی "ذره‌ای آرامش"(۲۰۰۸) باشد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است جدیدترین نسخه "جیمز باند" هشتم آپریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود.

مامور 007 دنیل کریگ رامی مالک راپسودی بودهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین