کد خبر: 32951 A

بازگشت "لینکین پارک" با جایگزین چستر بنینگتون

بازگشت "لینکین پارک" با جایگزین چستر بنینگتون

عضو گروه موسیقی راک "لینکین پارک" از ادامه فعالیت‌های این گروه مشهور با یک خواننده جدید خبر داد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: شاید تصور آلبوم‌ها و کنسرت‌های گروه "لینکین پارک" بدون چستر بنینگتون سخت باشد اما به تازگی مایک شینودا، خواننده و نوازنده این گروه اعلام کرده که به احتمال فراوان آنها با یک خواننده جدید ادامه خواهند داد، هرچند شینودا زمان این اتفاق را مشخص نکرده است.

به گزارش ایران آرت، نزدیک به دو سال از مرگ چستر بنینگتون، خواننده سرشناس "لینکین پارک" می‌گذرد و اکنون دیگر طرفداران موسیقی راک آماده‌اند که با نبود بنینگتون کنار بیایند و یک خواننده جدید را به جای بنیگنتون روی صحنه کنسرت‌های "لینکین پارک" ببینند، اتفاقی که مایک شینودا هم به آن معتقد است اما می‌گوید او و دیگر اعضای گروه باور دارند هیچ‌کس نمی‌تواند برای آنها به خوبی بنینگتون باشد.

شینودا در گفت‌وگو با "راک آنتن" در پاسخ به سوالی درباره آینده گروه "لینکین پارک" بدون فرونت‌من گروه می‌گوید: واقعاً نمی‌دانم. ما دوست داریم با هم موسیقی بسازیم و روی صحنه باشیم و در کنار هم لذت‌ ببریم، اما واقعاً نمی‌دانم. امیدوارم به‌زودی در کنار هم قرار بگیریم تا آینده و سرنوشت گروه را رقم بزنیم.

او در ادامه در مورد احتمال همکاری با یک خواننده جدید می‌گوید: اگر فردی را پیدا کردیم که با تفکر و استایل ما هماهنگ بود، دوست دارم شانس خودمان را برای اجرای موسیقی‌های جدید امتحان کنیم اما می‌دانید که در حال حاضر تصمیمش با من نیست. نظر بچه‌ها (اعضای گروه) و طرفداران هم مهم است.

شینودا درباره چستر بنینگتون فقید نیز می‌گوید: ممکن است خواننده‌ای به جای چستر را روی صحنه ببینیم اما معنایش این نیست که او جایگزین چستر می‌شود. در واقع هیچ‌کس نمی‌تواند به خوبی چستر باشد.

برد دلسون (گیتار الکتریک)، راب بوردون (درام و پرکاشن)، جو هان (میکس و ضبط صدا) و دیو فارل (گیتار بیس و همخوان) در کنار مارک شینودا دیگر اعضای گروه "لینکین پارک" هستند. ادامه فعالیت‌های این گروه پس از خودکشی چستر بنینگتون در ژوئیه 2017 در ابهام قرار گرفت اما با توجه به صحبت‌های شینودا به نظر می‌رسد این گروه راک و متال به‌زودی فعالیت‌هایش را با یک خواننده جدید از سر خواهد گرفت.

موسیقی راک لینکین پارک چستر بنینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین