کد خبر: 32949 A

خشم و نفرت از پوشش عجیب آقای بازیگر / لباس من به کسی ربطی ندارد

خشم و نفرت از پوشش عجیب آقای بازیگر / لباس من به کسی ربطی ندارد

بیلی پورتر که در مراسم اسکار لباسی زنانه بر تن کرده بود، در پاسخ به انتقادها می‌گوید با این لباس خواسته بگوید انتخاب پوشش او به کسی ارتباط ندارد.

ایران آرت: لباس بیلی پورتر، بازیگر و خواننده آفریقایی آمریکایی در مراسم اسکار حاشیه های زیادی بوجود آورده است.

این هنرمند مورد تهدید قرار گرفته و در صفحات شبکه های اجتماعی از او به عنوان سیاه پوستی یاد شده است که "تهدیدی است برای ارزشهای مردانگی سیاهان".

به گزارش یورونیوز، بیلی پورتر پیش از حضور در مراسم فرش قرمز اسکار در مصاحبه با مجله وگ گفته بود که "مردم امشب با لباسم خیلی راحت نخواهند بود اما انتخاب پوشش من به کسی ارتباط ندارد." او گفت می داند که لباسش امکان دارد بسیاری را خشمگین و ناراحت کند.

با وجود گذشت بیشتر از ۴۸ ساعت از این مراسم همچنان بیلی پورتر آماج حملات ناشی از نفرت در شبکه‌های اجتماعی است.

این در حالی است که آقای پورتر می گوید سخنانش درباره پوشش مراسم اسکار تنها تلنگری بود به آن دسته از افرادی که هم چنان درباره دیگران و نوع لباس پوشیدن آنها نظر می دهند و به هم نوعان خود احترام نمی گذارند.

D0NNU10U8AA28Fi

وی پس از این مراسم در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد قصد داشته با انتخاب لباس تحریک آمیز باب یک گفتگوی تازه درباره آزادی انتخاب پوشش را بازکند.

بیلی پورتور در این مصاحبه گفت: "این وظیفه هنرمندان است که طرز برخورد در جامعه را یاد بدهند، ما باید بتوانیم کاری کنیم تا مردم عاشق ما باشند، مردم به ما احترام بگذارند، برای اینکار ابتدا باید خودمان برای یکدیگر احترام قائل شویم."

بیلی پورتر ۴۹ ساله یکی از ستارگان سریال "پوز" است و در مراسم اسکار امسال نامزد دریافت جایزه بود.

پوشش لباس اسکار اسکار 2019 بیلی پورتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین