کد خبر: 32938 A

سال شلوغ رامی مالک پس از بردن جایزه اسکار

سال شلوغ رامی مالک پس از بردن جایزه اسکار

رامی مالک که در نود و یکمین مراسم اسکار برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد، سال سینمایی شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.

ایران آرت: کسب‌وکار رمی مالک پس از کسب جایزه‌ی اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول از آکادمی اسکار بخاطر ایفای نقش در فیلم "حماسه‌ی کولی" روی ریل افتاده است.

این بازیگر ۳۷ ساله با کسب جایزه‌ی اسکار برای ایفای نقش فردی مرکوری بزرگ، لیدر گروه موسیقی کویین، گفت که رویایش به حقیقت پیوسته است و اکنون باید به دیگر کارهایش بپردازد.

از جمله کارهای بعدی او می‌توان به نقش الیوت آلدرسون در چهارمین فصل فیلم "آقای ربات" اشاره کرد. این فصل قرار است اواخر سال ۲۰۱۹ پخش شود.

به گزارش کلاغه، رمی مالک همچنین پروژه‌های جالب دیگری نیز در برنامه ریزی خود دارد که یکی از آنها ایفای نقش در شمایل یک حیوان در فیلم The Voyage of Doctor dolittle به کارگردانی رابرت دوانی جونیور است که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود.

رمی مالک هنگام دریافت جایزه‌ی اسکار در نطقش گفت :"مادرم اینجا در گوشه‌ای نشسته است، عاشقتم مادر. از خانواده‌ام تشکر می‌کند. پدرم نتوانست هیچکدام از اینها را ببیند اما فکر کنم که از بالا الان در حال تماشا کردن من است. این یک لحظه‌ی خاطره انگیز برای من است".

او همچنین به هم بازی‌اش در فیلم که نقش مری آستین را بازی کرد، اشاره‌ای داشت و گفت "تو قلب این فیلم بودی و یکی از با استعدادترین آدمهایی هستی که دیده‌ام. تو قلب من را به دست آوردی. ازت ممنونم".

 

اسکار اسکار 2019 رامی مالک حماسه کولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین