کد خبر: 32928 A

قصه اپیزود نوروزی "پایتخت" مشخص شد / نقش پررنگ نقی و ارسطو

قصه اپیزود نوروزی "پایتخت" مشخص شد / نقش پررنگ نقی و ارسطو

نویسنده اپیزود ویژه "پایتخت" درباره موقعیت خانواده معمولی و حضور کاراکترهای این مجموعه در قصه این قسمت نوروزی، توضیحاتی ارائه کرد.

ایران آرت: خشایار الوند نویسنده "پایتخت" در توضیحاتی درباره فیلمنامه اپیزود ویژه‌ای که قرار است برای شب سال نو آماده شود به خبرنگار مهر گفت: متن فیلمنامه کار آماده است و این روزها در حال انجام روتوش‌های نهایی روی آن هستیم.

وی درباره موقعیت‌های کمدی این اپیزود ویژه نوروز ۹۸ که در یک قسمت پخش خواهد شد، عنوان کرد: ما اساسا در همه فصل‌های "پایتخت" اولین نیت‌مان سرگرم کردن مخاطب بوده است، شاید موقعیت‌هایی که طراحی می‌کنیم کمی متفاوت باشد، این موقعیت‌ها خیلی رئال و باورپذیر است و تقریبا فانتزی نیست و حتی اگر حوادثی مثل مواجهه با داعش و یا سقوط از بالن را در متن داستان طراحی می‌کنیم باز هم سعی کرده‌ایم باورپذیر و براساس روال معمول زندگی باشد. در این اپیزود ویژه هم همین کار را انجام می‌دهیم.  

الوند با اشاره به سختی نگارش این اپیزود ویژه بیان کرد: نگارش این موقعیت‌های کمدی در ۹۰ دقیقه و یا ۱۰۰ دقیقه که مشابه یک تله فیلم است، خیلی سخت بود. ما در سریال‌های "پایتخت" دو سه قسمت اولیه را به نوعی طراحی می‌کردیم که در قسمت‌های چهارم و پنجم کار شروع شود اما اینجا این فرصت را نداشتیم.

خانواده نقی معمولی در شب آخر سال

وی درباره موقعیت‌های داستانی تک قسمت نوروزی "پایتخت" هم گفت: موقعیت این افراد حدود یک و نیم سال بعد از سفر و اتفاقات سوریه است که در فصل قبل شاهد آن بودیم و حالا در شب آخر سال جدید اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این نویسنده درباره حضور ترکیب کامل بازیگران با توجه به اینکه برخی از آن‌ها سر کارهای دیگر هستند و پررنگ بودن نقش‌ها، گفت: همه بازیگران گرفتار پروژه‌های دیگر هستند اما در این کار هم حضور دارند با این حال نقی و ارسطو مدت زمان بیشتری به نسبت دیگر کاراکترها بازی دارند.

کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود!

الوند درباره حضور علیرضا خمسه نیز که شایعه شده بود دیگر در "پایتخت" حضور ندارد هم بیان کرد: باباپنجعلی هم در این تک اپیزود حضور دارد و به نظرم برای ساخت یک اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود (می‌خندد) ما همچنان از قابلیت‌های علیرضا خمسه استفاده می کنیم و اتفاقا او هم حضور متفاوتی در این تک قسمت دارد.

وی در پایان درباره سریال "پایتخت" و این اپیزود ویژه بیان کرد: تلاش ما این است که مردم با این اپیزود سرگرم شوند اما کار سختی است چون توقعات همه نسبت به "پایتخت" بالا رفته است.

اپیزود ویژه "پایتخت" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کارگردانی سیروس مقدم برای شب تحویل سال ۹۸ ساخته می‌شود و در آن خشایار الوند نویسنده و محسن تنابنده سرپرست نویسندگان است.

 

پایتخت محسن تنابنده سیروس مقدم خشایار الوند پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین