کد خبر: 32843 A

کفش‌های کلاگ دهه ۷۰ دوباره مد شدند / عکس‌ها

کفش‌های کلاگ دهه ۷۰ دوباره مد شدند / عکس‌ها

کفش‌های کلاگ (Clog) که در دهه ۷۰ میلادی مد بودند دوباره به دنیای فشن بازگشتند.

ایران آرت: ترندهای قدیمی دنیای فشن ۲۰۱۹ را اشغال کرده‌اند و آنقدر جلوه‌گر و دوست‌داشتنی هستند که جایی برای معرفی ایده‌های جدید باقی نمی گذارند! کفش‌های الهام گرفته از سبک کفش‌های اسکاندیناوی دهه ۷۰ میلادی به دنیای ما آمده‌اند و از همیشه بهتر به نظر می‌رسند. درست است! در مورد کفش‌های چوبی یا کلاگ‌ها صحبت می‌کنیم! این مدل کفش های بسیار راحت و زیبا قرار است در تمام فصل‌های سال همراه ما باشند.

رنگ های روشن را امتحان کن:

به گزارش منودلیار، رنگ‌هایی که ترند شده‌اند مثل مرجانی، نارنجی آتشین و صورتی پودری؛ به این مدل کفش‌ها ظاهری مدرن می‌دهند و آن حالت سنتی و اولیه را از بین می‌برند. 

به یک استایل تابستانی فکر کن:

این کفش‌ها برای تمام فصل های سال مناسب و کاربردی هستند؛ اما ترکیب آن ها با استایل تابستانی فوق العاده است. از این کفش های ساده و جلو گرد به همراه یک پیراهن سرهمی بلند و گلدار استفاده کن. نکته این جاست که کفش تو باید با لباسی که انتخاب می کنی همرنگ یا متناسب باشد. به عنوان مثال اگر کفش تو سیاه است؛ از یک پیراهن ماکسی سفید و سیاه استفاده کن. 

1

از ترکیب آن ها با استایل های سنتی یا روستایی خودداری کن:

نکته مهم در استفاده از این کفش های قدیمی این است که ظاهری مدرن و تازه داشته باشی و در استایل روزانه ات از عناصر و اجزاء سنتی دوری کنی. ترکیب کفش های کلاگ با شلوار جین اسکینی و یک شومیز حریر، همان چیزی است که تو برای فصل بهار به آن نیاز داری. 

شلوارهای پاچه گشاد را فراموش نکن:

اگر به سبک هیپی علاقه مند باشی، حتماً یک شلوار پاچه گشاد در کمد داری! این شلوارهای پاچه گشاد در ترکیب با کفش های کلاگ بسیار درخشان می شوند. البته اگر قصد داری این ترکیب را امتحان کنی پیشنهاد می کنم قد پاچه شلوار تو بالای قوزک باشد و روی کفش را نپوشاند. این ترکیب را با یک کت خوش دوخت تکمیل کن! 

2

استایل های شیک را فراموش نکن:

درست است که کفش های کلاگ اساساً غیر رسمی و راحت هستند؛ اما این به معنای آن نیست که تو نمی توانی از آن ها در یک استایل رسمییا تجملی استفاده کنی. یک شومیز حریر، یک کت خوش دوخت مجلسی و یک کیف چرم زیبا، استایل تو را عالی نشان می دهند. این ترکیب نه چندان شیک و رسمی است و نه آنقدر راحت و کژوال است! بهترین انتخاب برای یک شام دوستانه همین است!

4

از مدل های به روز شده استفاده کن:

گرچه این مدل کفش های کلاگ بی نهایت زیبا هستند، اما اکثر آن ها فرم سنتی خود را حفظ کرده اند و این برای همه افراد خوشایند نیست. اگر تو هم جزو آن دسته از افراد هستی که طرفدار ایده های تازه هستند، بهتر است به سراغ مدل هایی بروی که از کفش های کلاگ الهام گرفته اند. ترکیب این کفش ها با پاشنه های چوبی ضخیم و لژهای بزرگ، ظاهر متفاوتی به آن ها داده است!

5

کفش فشن مد و فشن کفش کلاگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین