کد خبر: 32767 A

اهدای جوایز سینمای مستقل اسپیریت / گلن کلوز و ایتن هاک بهترین بازیگران زن و مرد شدند

اهدای جوایز سینمای مستقل اسپیریت / گلن کلوز و ایتن هاک بهترین بازیگران زن و مرد شدند

فیلم "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" فاتح جوایز سینمای مستقل اسپیریت شد.

ایران آرت: بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری اسکار ۲۰۱۹، فیلم "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" ساخته بری جنکینز با دریافت سه جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی توانست نام خود را بالاتر از رقبا به عنوان موفق‌ترین فیلم جوایز سینمای مستقل اسپریت ثبت کند.

به گزارش آی سینما، این فیلم که داستان عشقی نافرجام در دهه ۱۹۷۰ در نیویورک را روایت می‌کند، علاوه بر دریافت جوایز اسپریت بهترین فیلم و کارگردانی، در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن (رجینا کینگ) هم برنده شد.

در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد جایزه اسپریت به ایتان هاوک برای بازی در فیلم "نخستین اصلاح شده" رسید و گلن کلوز برای "همسر" جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برد تا امیدهایش برای کسب جایزه اسکار بیشتر شود.

همچنین ریچارد ای. گرانت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم "اصلا می‌توانی من را ببخشی؟" دریافت کرد. این فیلم در رشته بهترین فیلمنامه هم جایزه اسپریت را به دست آورد.

فیلم "ببخشید مزاحمت شدم" جایزه بهترین فیلم اول را گرفت و جایزه بهترین فیلمنامه اول به نویسنده فیلم تحسین شده "کلاس هشتم" اهدا شد.

"رم" ساخته آلفونسو کوارون طبق پیش بینی جایزه بهترین فیلم خارجی را از آن خود کرد. هرچند که پیش بینی می‌شود یکشنبه شب در جوایز اسکار ۲۰۱۹ موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

فیلم ترسناک "سوسپیریا" در مراسم اسپیریت امسال جایزه رابرت آلتمن را به خود اختصاص داد. این فیلم جایزه بهترین فیلمبرداری را هم کسب کرد.

 

اسکار بری جنکینز جوایز اسپیریت اولین اصلاح شده رما اگر خیابان بیل زبان داشت ایتن هاک اسپریت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین