کد خبر: 32761 A

رونمایی از فیلم جدید علیرضا داوودنژاد در جشنواره جهانی فیلم فجر

رونمایی از فیلم جدید علیرضا داوودنژاد در جشنواره جهانی فیلم فجر

علیرضا داوودنژاد اعلام کرد که فیلم "مصائب شیرین 2" در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

ایران آرت: پس از نرسیدن فیلم "مصائب شیرین ۲" به جشنواره ملی فیلم فجر، علیرضا داوونژاد ضمن اعتراض به این موضوع خواستار ایجاد بخش خارج مسابقه در جشنواره فجر شد. اما این اتفاق نیفتاد و داوودنژاد امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دومین قسمت از فیلم خاطره سازش در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

این کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد که جدیدترین ساخته‌اش را برای حضور و نمایش، طبق مشورتی که با سرمایه‌گذاران فیلم داشته است، در فجر جهانی که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، ارایه کرده و برای اولین‌بار در آن رویداد به نمایش درخواهد آمد.

دبیر جشنواره فیلم فجر اواسط دی ماه در نشست خبری که برای اعلام لیست فیلم‌های فجر برگزار شده بود، نامی از "مصائب شیرین ۲" علیرضا داودنژاد نبرد و اعلام کرد که نسخه‌ای به دبیرخانه نرسیده است و در همان مقطع علیرضا داودنژاد گلایه کرد از اینکه چندین بار به مسوولان جشنواره اعلام کرده که فیلم در مراحل آماده سازی نهایی است و ۷۰ درصد بخش انگلیس آن آماده است و بقیه‌ی آن با توجه به فصل درحال فیلمبرداری است و به جشنواره می‌رسد اما فیلم در جشنواره به نمایش درنیامد.

علیرضا داودنژاد که در سال ۷۷ "مصائب شیرین" را ساخت در پاسخ به اینکه سرنوشت بچه‌های "مصائب شیرین" را در این فیلم خواهیم دید؟ گفته است: "بله، آنها در همان شرایطی قرار می‌گیرند که پدر و مادرهاشان را در آن قرارداده بودند، اگرچه با تفاوت‌هایی که به زمان و مکان متفاوت مربوط می‌شود."

در "مصائب شیرین ۲" به تهیه‌کنندگی علیرضا داودنژاد؛ بنیاد سینمایی فارابی، فیلمیران و شرکت صنایع غذایی انجمن در لندن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

جشنواره فیلم فجر نیکی کریمی جشنواره جهانی فیلم فجر رضا داودنژاد علیرضا داوودنژاد مصائب شیرین 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین