کد خبر: 32636 A

تلاش برای انتخاب جایگزین بن افلک / آرمی همر "بتمن" نمی‌شود

تلاش برای انتخاب جایگزین بن افلک / آرمی همر "بتمن" نمی‌شود

شایعات روزهای اخیر مبنی بر حضور آرمی همر در نقش "بتمن" تکذیب شد.

ایران آرت: مدتی پیش بود که کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Batman (بتمن) را سرانجام رسما تایید و اعلام کرد. فیلم "بتمن" برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و همچنین اعلام شد که بن افلک دیگر قرار نیست نقش شخصیت بتمن را در دنیای دی سی (DC) بازی کند و برای همیشه این مجموعه را ترک کرده است. 

مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم "بتمن" را بر عهده دارد. مدتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آرمر همر، بازیگر فیلم The Man from U.N.C.L.E (مردی از یو.ان.سی.ال.ای.)، فیلم The Lone Ranger (رنجر تنها) و فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی)، احتمالا بتمن جدید سینما خواهد بود. اما آمبرتو گونزالز، خبرنگار وب‌سایت The Wrap با انتشار توییت‌هایی جداگانه در صفحه رسمی خود در توییتر شایعات منتشر شده مبنی بر انتخاب آرمر همر به عنوان بتمن جدید سینما را تکذیب کرد.

به گزارش زومجی، همر پیش از این قرار بود نقش بتمن را در فیلم Justice League Mortal (لیگ عدالت فانی) به کارگردانی جرج میلر، بازی کند، اما مراحل ساخت این فیلم متوقف و سپس لغو شد. با این حال، او برای بار دوم نیز قرار نیست نقش بتمن را بازی کند.

گونزالز در ادامه توضیح داد که به‌تازگی به استودیوی سازنده مراجعه کرده و منابع نزدیک به آن این شایعات را تکذیب کرده‌اند. او در ادامه با اشاره به سن آرمی همر که اکنون ۳۲ سالش است، گفت که آن‌ها به او گفته‌اند که بروس وین قرار است جوان‌تر باشد، اما در حال حاضر نام هیچ بازیگری توسط این منابع فاش نشده است.

طبق شایعات منتشر شده، بازیگر بروس وین جوان باید سنی حدود ۲۵ تا ۳۰ سال را داشته باشد، اما این خبر هنوز تایید نشده است. مدتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر به دنبال استخدام یک چهره شناخته شده برای نقش بروس وین در فیلم "بتمن" است.

هالیوود بن افلک بتمن مت ریوز آرمی همر دی سی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین