کد خبر: 32570 A

تلاش آقای بازیگر برای فرار از نیویورک

تلاش آقای بازیگر برای فرار از نیویورک

کریث همسورث در تلاش است تا نقش اصلی اکشن ماجراجویانه "فرار از نیویورک" را برعهده بگیرد.

ایران آرت: کریس همسورث خودش را نامزد بازی در نقش اصلی نسخه تازه "فرار از نیویورک" کرده است. این نسخه دوباره‌سازی شده را لی وانل کارگردانی می‌کند. نقش اصلی نسخه اصلی را کرت راسل بازی کرد و حالا همسورث به دنبال این نقش است.

داستان نسخه اصلی در آینده‌ای نزدیک (که آن زمان قبل از سال 2000 بود) اتفاق می‌افتاد و منهتن را به صورت شهری نشان می‌داد که تبدیل به یک زندان شده است. از این زندان به شدت مراقبت می‌شود و ضریب امنیتی آن بسیار بالاست. زمانی که رئیس‌جمهور وقت کشور به این شهر می‌رود، شورشی بزرگ آغاز می‌شود. ادامه داستان، مربوط به تلاشی است که برای نجات جان رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد. 

به گزارش جام جم، کمپانی فوکس قرن بیستم هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری نسخه جدید این اکشن ماجراجویانه تعیین نکرده است. اما شنیده می‌شود کلید فیلمبرداری آن، تا اوایل فصل تابستان پیش رو زده می‌شود. این کمپانی به دنبال آن است که از مکان‌های مختلف کشور استرالیا برای فیلمبرداری صحنه‌های آن استفاده کند. فیلمنامه نسخه تازه را خود وانل می‌نویسد. اما این فیلمنامه به نسخه اصلی فیلم که در سال 1981 توسط جان کارپنتر ساخته شد، وفادار خواهد ماند.

کریس همسورث با بازی در اکشن ابرقهرمانانه "تور" تبدیل به یک ستاره شد. او که استرالیایی‌تبار است، قسمت اول سری جدید مجموعه اکشن و علمی تخیلی "مردان سیاه‌پوش" را هم در دست تولید دارد.

 

هالیوود کرت راسل کریس همسورث فرار از نیویورک لی وانل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین