کد خبر: 32363 A

بازگشت مگی اسمیت به صحنه تئاتر پس از ۱۲ سال

بازگشت مگی اسمیت به صحنه تئاتر پس از ۱۲ سال

مگی اسمیت بازیگر سرشناس بریتانیایی پس از ۱۲ سال برای ایفای نقش در یک نمایش تک نفره روی صحنه تئاتر می‌رود.

ایران آرت: بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی که یکی از برجسته‌ترین بازیگران صحنه تئاتر، فیلم و تلویزیون است، ‌پس از ۱۲ سال غیبت از صحنه‌های نمایش، روی صحنه می‌رود.

مگی اسمیت بهار پیش روی در نمایشی از کریستوفر همپتون با عنوان "یک زندگی آلمانی" به کارگردانی جاناتان کنت، روی صحنه دیده خواهد شد. پیش نمایش این تولید ۶ آوریل روی صحنه می‌رود و افتتاحیه آن ۱۲ آوریل خواهد بود. ۵ هفته برای این نمایش پیش‌بینی شده و تا ۱۱ ماه مه در تئاتر "بریج" اجرا دارد.

به گزارش مهر، این نمایش یک درام تک‌نفره است که اسمیت در آن در نقش بروندهیلده پامسِل شخصیتی واقعی از قرن بیستم ظاهر می‌شود. این زن یکی از آخرین بازماندگان دستگاه قدرت نازی‌ها بود. او در دهه ۱۹۳۰ در برلین حضور داشت و به عنوان منشی در جاهای مختلفی از جمله یک شرکت بیمه یهودی، شرکت تلویزیونی آلمانی و در نهایت به عنوان منشی شخصی جوزف گوبلز کار کرد.

او بعدها گفته بود: اصلا نمی‌دانست قرار است چه اتفاق‌هایی بیفتد. همان طور که هیچ کس نمی‌دانست. نمی‌توانید مرا مقصر بدانید.

پس از سقوط برلین، پامسل در شوروی زندانی شد و تا سال ۱۹۵۰ در سه کمپ مختلف نگهداری می‌شد.

او در  ۱۰۵ سالگی در سال ۲۰۱۷ درگذشت و پیش از آن سکوتش را در برابر گروهی از فیلمسازان اتریشی شکست. همه حرف‌های او در مستندی به همین نام "یک زندگی آلمانی" به کارگردانی کریستین کرونز، اولاف مولر و رونالد شروتهوفر گردآوری شده است.

مگی اسمیت که قرار است نقش این زن را ایفا کند دو بار جایزه اسکار برده که یکی در سال ۱۹۷۰ برای بهترین بازیگر زن نقش اصلی در فیلم "دوران اوج دوشیزه جین برودی" و دیگری سال ۱۹۷۹ برای بهترین زن نقش مکمل در "سوئیت کالیفرنیا" بوده است. او چهار جایزه امی در کارنامه دارد که سه مورد آن را برای سریال "دانتون ابی" دریافت کرده و یک جایزه تونی برای بازیگر زن اصلی در سال ۱۹۹۰ دریافت کرده است. او چندین جایزه گلدن گلوب و بفتا در کارنامه‌اش دارد.

"بریج" یکی از مشهورترین و پویاترین تئاترهای لندن است.

مگی اسمیت سال ۲۰۱۵ در فیلم "بانو در ون" به کارگردانی هاینتر دیده شد که بر مبنای نمایشنامه‌ای از آلن بنت با بازی خودش سال ۱۹۹۹ روی صحنه رفته بود.

او سال ۲۰۰۷ در تئاتر لندن و در وست اند در نمایشی از ادوارد آلبی با عنوان "بانویی از دوبوک" روی صحنه رفته بود.

خانم اسمیت قرار است پاییز آینده با ایفای نقش ویولت کراولی، کنتس گرانتام در فیلم سینمایی "دانتون ابی" روی پرده‌های نقره‌ای دیده شود.

تئاتر تئاتر لندن خانم بازیگر مگی اسمیت کریستوفر همپتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین