کد خبر: 32308 A

همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی در یک اثر اقتباسی

همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی در یک اثر اقتباسی

دو چهره سرشناس سینمای هالیوود در تازه‌ترین همکاری خود یک فیلم سینمایی اقتباسی را تهیه خواهند کرد.

ایران آرت: "مارتین اسکورسیزی" و "لئوناردو دی‌کاپریو" با همکاری هولو سریالی از کتاب "شیطان در شهر سفید" (The Devil in the White City) نوشته‌ی "اریک لارسن" اقتباس می‌کنند. این دو در این سریال که در استودیوی پارامونت تولید می‌شود به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کنند.

توسعه‌ی این پروژه روز گذشته توسط "کرگ ارویچ" معاونت سرویس هولو در "مجمع منتقدین تلویزیونی" اعلام شد. هولو در این کنفرانس از تولید چهار سریال انیمیشن بزرگسالانه با همکاری مارول نیز خبر داده بود.

به گزارش سی نما، "شیطان در شهر سفید" داستانی واقعی در مورد یک قاتل زنجیره‌ای و یک معمار بازگو می‌کند که سرنوشتشان در نمایشگاه جهانی شیکاگو برای همیشه به هم گره می‌خورد. در این قصه، "دنیل اچ. برنهام" یک معمار موفق و دقیق است و "هنری اچ. هولمز" یک دکتر زیرک و جذاب است که در "قصر آدمکشی" خود زنان جوان را می‌فریبد، شکنجه می‌دهد و به قتل می‌رساند.

دی‌کاپریو در سال ۲۰۱۰ امتیاز تولید سریال بر اساس کتاب را خریداری کرد. استودیوی پارامونت پیش از این سریال‌های "به دنبال آلاسکا" (Looking for Alaska) با بازی "کریستین فروسث" و "چارلی پلامر" را برای هولو به تولید رسانده بود.

هولو روز گذشته از تریلر جدید مینی‌سریال (Catch-22) به کارگردانی "جورج کلونی" و بازی "کایل چندلر" و "هیو لوری" هم رونمایی کرد.

 

مارتین اسکورسیزی هالیوود دی کاپریو شیطان در شهر سفید اریک لارسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین