کد خبر: 32173 A

ببینید: اقامتگاه‌های کوچک چرخ‌دار / خانه‌هایی که در دمای منفی ۱۴ درجه هم گرم هستند

ببینید: اقامتگاه‌های کوچک چرخ‌دار / خانه‌هایی که در دمای منفی ۱۴ درجه هم گرم هستند

یک شرکت آمریکایی خانه‌اقامتگاه‌های کوچکی را طراحی کرده که هرچند می‌توانند همانند کاروان‌ها با خودرو جابه‌جا شوند اما کاملا چوبی هستند و راحتی بیشتری نسبت به کاروان‌های معمولی دارند.

ایران آرت: دن دوبرولسکی، مجری سابق هواشناسی تلویزیون شیکاگو و کارآفرین فعلی در شهر کوچک دریاچه رایس در ویسکونسین آمریکا چند سالی است که شرکت اسکیپ را راه‌اندازی کرده است.

این شرکت متخصص در طراحی و ساخت خانه‌های کوچک چرخدار است که به‌ راحتی به هر خودرویی وصل می‌شوند و می‌توان از آنها در طول سفر استفاده کرد.

به گزارش سایت چمدان، یکی از مدل‌های محبوب این سوییت‌ها، مدلی با نام "ویستا" است که قیمتش از ۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود و مجله فوربس آن را "زیباترین خانه کوچک جهان" نامیده است.

همانند سایر مدل‌های محصول اسکیپ، ویستا کابینی چوبی است که روی شاسی فلزی ساخته شده است. این سوییت از نظر فنی در گروه خودروهای کاروان قرار می‌گیرد و تمام استانداردها و گواهی‌های ایمنی را دریافت کرده است.

طول استاندارد ویستا ۶٫۵ متر است و در دو نوع یک طبقه و دوبلکس به‌ عنوان مدلی محبوب شناخته می‌شود. قیمت اجاره ویستا بین شبی ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار است و کسی که این اقامتگاه سیار را اجاره می‌کند می‌تواند داخل آن کاملا احساس راحتی کند.

زمستان امسال دمای آمریکا به‌ طرز بی‌سابقه‌ای کاهش یافت و حتی به کمتر از ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید. طراحی کاربردی و اثربخشی بالای انرژی در کاروان سبب شد که ویستا در برابر این دمای پایین به‌ خوبی مقاومت کند.

شرکت اسکیپ مدل جدیدتری هم از این کاروان‌ها ساخته است که بوهو نام دارد و هرچند کمی بزرگ‌تر از ویستا است اما قیمت آن ۹۰۰ دلار کمتر است.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

معماری طراحی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین