کد خبر: 32162 A

توضیحات بازیگر جایگزین سری‌دوی در فیلم "رسوایی" / استرس زیادی داشتم

توضیحات بازیگر جایگزین سری‌دوی در فیلم "رسوایی" / استرس زیادی داشتم

مدهوری دیکسیت درباره بازی کردن در نقشی که سری دوی قرار بود آن را بازی کند گفت: استرس شدیدی داشتم و پذیرفتن این مسئولیت بسیار دشوار بود.

ایران آرت: "مدهوری دیکسیت" هنرپیشه معروف بالیوودی درباره مشکلات فقدان یکباره "سری دِیوی" و جایگزینی او در فیلم "رسوایی" ساخته "آبیشِک وارمان" سخن گفت.

مدهوری در مورد مرگ ناگهانی سری دِیوی گفت: "همه‌چیز بطور ناگهانی اتفاق افتاد و اینچنین شرایطی را اصلا پیش‌بینی نکرده بودیم و کاملا شوکه شده بودیم. از یک طرف ضایعه فوت این هنرپیشه و از طرف دیگر عجله فیلمسازان برای ادامه کار شرایط بغرنجی به وجود آورده بود. و من به عنوان یک آدم و بعد به عنوان یک هنرپیشه و نقشی که بلافاصله باید ایفا می‌کردم و فیلمنامه همه و همه با هم جمع شده بود و باعث استرس شدید برای من شد و پذیرفتن این مسولیت بسیار دشوار بود."

به گزارش فارس، پس از اینکه "مدهوری" نقش "سری دِیوی" را پذیرفت، "جانوی کاپور" فرزند هنرپیشه درگذشته، از مدهوری بخاطر تقبل نقش مادرش تشکر کرد و گفت:  "صمیمانه از مدهوری بابت ایفای نقشی که قرار بود مادرم بازی کند سپاسگزارم. این فیلم آبیشک وارمان خیلی به احساس و علاقه مادرم نزدیک بود ازینرو من، پدرم و خواهرم خوشی، بابت این لطف و پذیرش نقش از مدهوری تشکر می‌کنیم که اکنون بخشی مهمی ازین فیلم زیباست."

مدهوری همچنین به زودی با فیلم "تمام دشمنان" ساخته "ایندرا کومار" در کنار "آنیل کاپور"، "آجای دوِن"، "ریتیش دشموک" "آرش وارسی" و "اِشا گوپتا" در ۲۲ فوریه بر پرده سینما ظاهر خواهد شد.

 

بالیوود هنرپیشه سری دوی خانم بازیگر مدهوری دیکسیت
نظرات خوانندگان
  • سلام مدهوری خیلی بانمکه من خیلی دوسش دارم حتی فیلمی که مدهوری بازی کنه خوشم میاد چون خونش ب دلم میوفته مادری قدرت بازیگری داره اما چشمان مادری با سردوی زمین تا آسمان فرق داره سردوی خیلی چشم درشت بود چ جوری نقش چشا شو داری میکنین

  • باید بیشتر جلوه چشا شو ب سردوی نزدیک کنید فقط مشکل چشا شه سردوی جوونی بگم چاق تر بود

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین