کد خبر: 32138 A

ماجرای قتل بن لادن فیلم می‌شود

ماجرای قتل بن لادن فیلم می‌شود

استودیوی یونیورسال و لورن مایکلز برای ساخت فیلمی درباره گروه یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا که اسامه بن لادن را کشتند، با یکدیگر متحد می شوند.

ایران آرت: تام اونیل یکی از اعضای یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا که در یورش سال ۲۰۱۱ به مقر رهبر گروه القاعده، اسامه بن لادن را با شلیک گلوله از پا درآورد به همراه استودیوی یونیورسال و لورن مایکلز بنیانگذار برنامه "پخش زنده شنبه شب" قرار است فیلم چگونگی قتل اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده را براساس کتاب "اپراتور" بسازند.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، استودیوی یونیورسال و لورن مایکلز حقوق کتاب "اپراتور: گلوله هایی که منجر به کشتن اسامه بن لادن شد و سال های زندگی من به عنوان یک سلحشور گروه یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا" نوشته تام اونیل را خریداری کرده اند.

در این کتابِ خودزندگینامه، اونیل داستان زندگی خود از حضور در شهری کوچک در ایالت مونتانا تا شکار تروریست ها در اطراف جهان را شرح می دهد.

مایکل راسل گان که در کارنامه کاریش سریال "اتاق خبر" دیده می شود و به تازگی سرپرست تولید سریال "میلیاردها" محصول شوتایم نیز بوده است، در حال نوشتن فیلمنامه اقتباسی این کار است.

تام اونیل نیز در این فیلم مدیریت تولید را برعهده خواهد داشت.

اسامه بن لادن هالیوود لورن مایکلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین