کد خبر: 32130 A

حضور سارا پلسون در فیلمی مهیج / رازی که نباید فاش شود

حضور سارا پلسون در فیلمی مهیج / رازی که نباید فاش شود

سارا پلسون در فیلم جدید کارگردان "جستجو" نقش متفاوتی را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: کارگردان فیلم موفق سال گذشته یعنی Searching "جستجو" برگشته و این بار هم بازیگر سرشناسی را برای بازی در فیلم جدیدش انتخاب کرده است. آنیش چاگانتی، سارا پلسون را برای نقش اصلی فیلم مهیج متفاوتی به نام Run "فرار" که ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۹۸) اکران خواهد شد انتخاب کرده است. 

به گزارش سینماگیمفا، پلسون نقش مادری را بازی می‌کند که دختر نوجوانش را به تنهایی بزرگ می‌کند، تا اینکه این دختر راز مخوف مادرش را کشف می‌کند. در این فیلم همچنین پت هیلی و کیرا آلن حضور دارند.

چاگانتی به همراه سو اوهانیان نویسنده‌ی Searching فیلمنامه‌ این فیلم را نوشته است. نام این کارگردان خلاق اولین بار برای ویدیوی پربازدیدش در یوتیوب بر سر زبان‌ها افتاد. آن فیلم که با گوگل گلس فیلمبرداری شده بود باعث شد او به آزمایشگاه نوآوری گوگل دعوت شود، جایی که در آنجا دو سال مشغول ساخت فیلم‌های تبلیغاتی برای این غول فناوری بود.

او ابتدا می‌خواست Searching را به عنوان یک فیلم کوتاه بسازد، اما بودجه‌ی یک فیلم سینمایی بلند برای او فراهم شد. این فیلم سال گذشته در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و مورد تحسین همگان قرار گرفت.

 

هالیوود سارا پلسن آنیش چاگانتی فیلم فرار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین