کد خبر: 31907 A

بازداشت آقای بازیگر به اتهام تجاوز

بازداشت آقای بازیگر به اتهام تجاوز

ایران آرت: "هیوفومی آرایی" هنرپیشه‌ای که در بسیاری فیلم‌های شاخص ژاپنی در دو دهه گذشته ظاهر شده، روز جمعه توسط پلیس توکیو به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شد.

طبق اعلام پلیس توکیو، این هنرپیشه شهیر ژاپنی ضمن ارتکاب تجاوز جنسی نسبت به زنی که نامش فاش نشده، از خود رفتار خشونت‌آمیز بروز داده است. با این وجود این هنرپیشه هرگونه اتهام در این مورد را رد کرده است. نماینده این هنرپیشه اعلام کرده که در حال حاضر ارتباطش با آقای آرایی قطع است و در این مورد هیچ توضیحی ارائه نکرده است.

به گزارش فارس، کمپانی تلویزیونی "ان‌اچ‌کِی" فورا فروش برنامه‌هایی را که هیروفومی آرایی در آن‌ها مشارکت و بازی داشته را متوقف کرده که از آن جمله می‌توان به فیلم درام سرّی "۶۴" محصول سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. یکی دیگر از پروژه‌ها "خانواده تایفون" به کارگردانی "ماساهید ایچی" است که قرار بود در ماه ژوئن توسط کمپانی فیلم‌سازی "کینو فیلم" منتشر شود.

آرایی در سال ۱۹۷۹ در هیروساکی متولد شد. او به سرعت در کارش به موفقیت رسید و در دو ژانر فیلم‌های جدی و کمدی ایفای نقش می‌کرد. او در بسیاری درام‌های تلویزیونی برای "ان‌اچ‌کِی"، کانال سرگرمی وو وو و شبکه‌های تجاری عمده فعالیت دارد. معروف‌ترین فیلم سینمایی که بازی کرده با عنوان "فراتر از خشم" محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی "تاکِشی کیتانو" و فیلم "هارا کِری" در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی "تاکاشی میکه: مرگ یک سامورایی" که در رقابت جشنواره کن نیز حضور یافت، بوده است.

تجاوز آزار جنسی آقای بازیگر هیوفومی آرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین