کد خبر: 31852 A

خاویر باردم به دنبال سفر در زمان / ستاره‌های هالیوود هم هستند

خاویر باردم به دنبال سفر در زمان / ستاره‌های هالیوود هم هستند

ستاره سینمای اسپانیا در فیلم "دون" با جمعی از بازیگران برجسته هالیوود همبازی شد.

ایران آرت: استودیوی لجندری با خاویر باردم، بازیگر برنده‌ی اسکار وارد مذاکره شد تا در فیلم "دون" (Dune)  به کارگردانی "دنی ویلنوو" بازی کند. این فیلم اقتباسی است از رمان علمی-تخیلی پرفروشی به همین نام نوشته‌ی "فرانک هربرت."

"تیموتی شالامی"، "ربکا فرگوسن"، "دیو باتیستا"، "استلان اسکارزگارد"، "اسکار آیزک" و "شارلت رمپلینگ" دیگر ستارگان این فیلم خواهند بود. فیلمنامه‌ی این اقتباس توسط وینلوو و "اریک راث" و "جان اسپیتس" به نگارش درمی‌آید.

به گزارش سی نما، داستان فیلم در آینده‌ای دور روایت می‌شود و زندگی "پل اتریدیز" وارث خاندان اتریدیز را به تصویر می‌کشد که در تلاش است کنترل سیاره‌ی بیابانی "اراکیس" را به دست بگیرد. این سیاره تنها منبع دارویی با ارزش است که سفر در زمان را ممکن می‌سازد. این داستان مضامین سیاست، مذهب و رابطه‌ی بشر با طبیعت واکاوی می‌شود.

باردم در سال ۲۰۰۷ به خاطر بازی در فیلم "جایی برای پیرمردها نیست" (No Country for Old Men) برنده‌ اسکار شد و برای بازی در فیلم "پیش از فرارسیدن شب" (Before Night Falls) و "بیوتیفول" (Biutiful) چندین نامزدی را به دست آورد. او سابقه‌ی بازی در "دزدان دریایی کارائیب" (Dead Men Tell No Tales)، "مادر!" (Mother!) و "اسکای‌فال" (Skyfall) را دارد.

این داستان یکبار در سال ۱۹۸۴ توسط "دیوید لینچ" برای سینما اقتباس شد که با استقبال مردم و منتقدین همراه نبود. لجندری در سال ۲۰۱۱ امتیاز ساخت این فیلم را از پارامونت خریداری کرد و با در ماه‌های بعد با ویلنوو قرارداد همکاری به امضاء رساند.

خاویر باردم اسکار آیزاک ربکا فرگوسن تیموتی شالامی فیلم دون دنی ویلنوو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین