کد خبر: 31799 A

کتاب‌خوانی با طعم مک دونالد

کتاب‌خوانی با طعم مک دونالد

شعبه رستوران زنجیره‌ای مک دونالد در کشور نیوزیلند طی شش هفته آینده همراه ساندویچ به کودکان کتاب‌های داستان هدیه می‌کند.

ایران آرت: شعبه مک دونالد در نیوزیلند پیش از این همراه غذاهای خود به مشتری‌ها به خصوص کودکان اسباب بازی هدیه می‌داد ولی به تازگی رویه خود را تغییر داده و تصمیم گرفته کتاب هدیه کند.

مک‌دونالد بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان است که ساندویچ هایش طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. بسیاری از مک‌دونالدها مکانی برای بازی کودکان دارند ولی شعبه مک دونالد نیوزیلند اعلام کرده همراه ساندویچ کتاب‌های روالد دال را به کودکان هدیه می‌کند.

به گزارش ایبنا، مک دونالد هدف از این اقدام خود را تشویق کودکان به مطالعه کتاب عنوان کرده است. در این پروژه کتاب‌خوانی طی شش هفته آینده حدود 800هزار نسخه از کتاب‌های دال به کودکان هدیه داده خواهد شد.

روالد دال نویسنده انگلیسی نویسنده کتاب‌هایی مثل چارلی و کارخانه شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و داستان‌های چشم‌نداشتنی است. مک دونالد اکثر کتاب‌های دال را در بسته‌هایی به کودکان نیوزیلندی هدیه می‌کند.

این پروژه تنها برنامه هدیه کتاب مک دونالد نیست و در سال‌های گذشته نیز در کشورهای دیگر چنین پروژه‌هایی را اجرا کرده است. جو میشل مدیر شعبه نیوزیلند مک دونالد می‌گوید شخصیت داستان‌های دال برای کودکان و والدین جذاب هستند و ما به همین خاطر تصمیم گرفتیم این کتاب‌ها را همراه ساندویچ به کودکان هدیه کنیم.

به گفته میشل طی شش هفته آینده هر هفته یک کتاب از آثار دال در شعبه‌های مختلف کشور برای کودکان توزیع خواهد شد.

کتاب کتابخوانی مک دونالد نیوزیلند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین