کد خبر: 31784 A

توضیح رحمانیان درباره حاشیه افتتاحیه فجر / ماجرای نیامدن زندوکیلی چه بود

توضیح رحمانیان درباره حاشیه افتتاحیه فجر / ماجرای نیامدن زندوکیلی چه بود

محمد رحمانیان کارگردان مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره حاشیه اجرای خواننده‌های زن در این مراسم توضیح داد.

ایران آرت: محمد رحمانیان کارگردان تئاتر مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر که این روزها انتقادهایی را به دنبال داشته است درباره اینکه با توجه به اینکه قرار بوده خواننده مرد در این مراسم حضور یابد چرا از خواننده زن استفاده کرده است و دلیل این تغییر در کنداکتور چه بود، توضیح داد: از ابتدا این همخوانی جزو نمایش بوده و ترانه ای بود که قرار بود در نمایش خوانده شود.

وی افزود: با داشتن یک میکروفن ساده بسیاری از مسایل ایجاد نمی شد. ۲۱ نفر روی صحنه حضور داشتند و فقط صدای یک نفر شنیده می شد و مشکل اصلی نبود میکروفن بود. من قصد نداشتم در این مورد مصاحبه ای داشته باشم ولی می بینم که هر روز ابعاد قضیه بزرگ تر می شود.

رحمانیان در گفتگو با صبا درباره حضور نیافتن علی زندوکیلی در این مراسم توضیح داد: قرار بود آقای زندوکیلی در این مراسم حضور داشته باشند ولی چندساعت قبل از مراسم به من اعلام کردند که نمی توانند بیایند. اگر علی زندوکیلی در مراسم حضور داشتند در این همخوانی می توانست به گروه کمک کند که این شرایط فراهم نشد و نتوانستیم از صدای او استفاده کنیم و آقای نیما مسیحا جایگزین وی در بخشی دیگر از مراسم شد.

وی در پایان عنوان کرد: این ترانه از زبان یک زن در نمایش گفته می شود و اگر علی زندوکیلی هم حضور داشت از حضورش استفاده بیشتری می کردیم، ولی مخاطب اصلی و خوانندگان این کار گروه زنان بودند. سالن پردیس تئاتر تهران به دلیل نداشن مانیتور برای صدا و همچنین نداشتن میکروفون به اندازه کافی برای اجرای نمایش ما مناسب نبود که این موارد قابل حل بود ولی کمبود امکانات مناسب و همکاری نکردن کامل مسئولان تالار باعث شد نتوانیم ساندچک مناسب داشته باشیم و باعث قالب شدن صدای یک خواننده زن در مراسم و بروز شایعات متعدد شد.

جشنواره فیلم فجر محمد رحمانیان نیما مسیحا علی زندوکیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین