کد خبر: 31778 A

جنون صدای حامد بهداد و لیلا حاتمی در یک پروژه خاص

جنون صدای حامد بهداد و لیلا حاتمی در یک پروژه خاص

تینا پاکروان، مسئول انتخاب صداپیشگان انیمیشن "آخرین داستان" بیان کرد: جنون ضحاک را می‌توانیم در صدای حامد بهداد بشنویم یا شهرزاد قصه‌گو زیبایی لیلا حاتمی را دارد.

ایران آرت: نشست خبری انیمیشن سینمایی "آخرین داستان" به کارگردانی اشکان رهگذر با حضور عوامل این اثر سینمایی از جمله احسان رسول اف تهیه کننده، تیناپاکروان انتخاب صداپیشگان مجید مظفری، اشکان خطیبی، پانیبال شومن صداپیشگان، بابک ارجمند سرپرست انیماتورها، آرمان رهگذر مجری طرح، ژینوس پدرام تدوینگر و علیرضا علویان طراحی و ترکیب صدا عصر امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه در محل پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این نشست،  مجید مظفری گفت: بعد از افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و حواشی که بعد از آن شد حس کردم نمی خواهم حتی ۱۰ دقیقه در این جشنواره باشم اما برای کاری که ۹ سال برای آن تلاش شده است تصمیم گرفتم برای حمایت از آن در این نشست حضور داشته باشم، چرا که مسئولان جشنواره از این انیمیشن حمایت نمی کنند و ما خودمان باید از این کار حمایت کنیم.

اشکان رهگذر کارگردان این انیمیشن بیان کرد: در سینمای انیمیشن مستقل تغییر عادت به وجود آمده است و اکثر انیمیشن ها ۲بعدی ساخته می شود و مورد اسقبال نیز قرار می گیرد، متاسفانه ما در ایران مصرف کننده انیمیشن آمریکایی که سه بعدی است، هستیم.

به گزارش مهر، تنیا پاکروان نیز در ادامه این نشست بیان کرد: برای انتخاب صدا پیشگان جلسات بسیای گذاشتیم تا بدانیم کدام بازیگر به کاراکترهای انیمیشن نزدیک تر است، ما سعی کردیم از بازیگران حرفه ای برای کاراکترهای این انیمیشن استفاده کنیم کاری که معمولا در انیمیشن های بزرگ در جهان انجام می شود.

احسان رسول اف تهیه کننده "آخرین داستان" نیز گفت: این پروژه اگر به هر شیوه حرفه ای تولید می شد ۳ یا ۴ سال طول می کشید، اشکان رهگذر و برادرانش جوانی خود را برای آن گذاشتند، معتقدم بیش از هر چیزی این پروژه نتیجه زحمات این ۳ برادر و دیگر عوامل پروژه است. این پروژه یک اتفاق خاص است.

مجید مظفری نیز درباره علت حضور خود در این انیمیشن به عنوان صداپیشه گفت: یکی از دلایل حضورم در این پروژه عوامل آن بود، این دومین بار بود که صدا پیشگی می کردم و اولین بار در "شهر قصه" نقش خر را بازی کردم که البته تجربه دوباره صداپیشگی که از نظر من یک کار سخت و کاملا حرفه ای است را دوست داشتم.

اشکان خطیبی نیز بیان کرد: این سومین تجربه من برای صداپیشگی بود، از نظر من فاصله انیمیشن با انیمیشن جهان به اندازه تعداد صندلی های خالی این سالن و حمایت نکردن جشنواره از انیمیشن است.

تینا پاکروان درباره نزدیکی بازیگران و شخصیت های "آخرین داستان" گفت: سعی کردیم بهترین انتخاب ها را داشته باشیم، به عنوان مثال جنون در ضحاک را می توانستیم در صدای حامد بهداد بشنویم، یا شهرزاد قصه زیبایی لیلا حاتمی را داشت، در آخر باید بگویم صدای شهرزاد در هنگام آواز خواندن بنا به دلایلی که من نمی فهمم ۲ صدا شده است و امیدوارم بتوانیم صدای شهرزاد را هنگام آواز خواندن تک صدا بشنویم.

 

انیمیشن جشنواره فیلم فجر لیلا حاتمی اشکان خطیبی مجید مظفری آخرین داستان اشکان رهگذر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین