کد خبر: 31746 A

دواین جانسون "سریع و خشن ۹" را از دست داد

دواین جانسون "سریع و خشن ۹" را از دست داد

دواین جانسون اعلام کرد که برنامه‌ای برای حضور در قسمت جدید فیلم "سریع و خشمگین" ندارد.

ایران آرت: جدید‌ترین فیلم دواین جانسون به نام "هابز و شاو؛ Hobbs and shaw" نسخه فرعی فیلم سریع و خشن است و در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد که با جیسون استاتهام به عنوان هم تیمی برای مقابله با شخصیت شرور این فیلم همکاری کرده است.

بر خلاف انتظار هوادارانشان این فیلم باعث شد که این دو بازیگر فرصت حضور در "سریع و خشن ۹" را از دست بدهند و با اعلام دواین جانسون حضور آن‌ها در این فیلم منتفی شده است.

آنطور که باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کولایدر نوشته، جانسون طی مصاحبه‌ای درباره این موضوع گفته است: "برنامه ریزی‌ها بر این صورت بوده که جهان "سریع و خشن" پیوسته گسترش و توسعه پیدا کند و ما به دلیل اینکه فیلم برداری آن به زودی شروع خواهد شد، برنامه‌ای برای حضور در قسمت جدید این فیلم سینمایی نداریم، اما کسی نمی داند شاید در "سریع و خشن ۱۰" دوباره به این مجموعه بازگشتیم."

دواین جانسون از قسمت پنجم این مجموعه فیلم سینمایی آغاز به کار کرد و در قسمت ششم و هفتم و همچنین در آخرین قسمت آن یعنی "سرنوشت خشمگین" نیز ایفای نقش کرده است.

فیلم "هابز و شاو" توسط دیوید لینچ کارگردانی می شود که کارگردان فیلم "ددپول ۲" نیز بوده است و طبق پیش بینی این سایت این فیلم بیش از یک میلیون دلار فروش خواهد داشت.

 

هالیوود راک سریع و خشن هاوبز و شاو سریع و خشن 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین