کد خبر: 31631 A

روایت شبنم مقدمی از "هیولا" مهران مدیری / در عالی‌ترین سطح است

روایت شبنم مقدمی از "هیولا" مهران مدیری / در عالی‌ترین سطح است

شبنم مقدمی درباره حضورش در سریال "هیولا" مهران مدیری گفت: پارتنر من هم فرهاد اصلانی و خود مهران مدیری است. همه چیز بسیار حرفه‌ای و در عالی‌ترین سطحی که بشود تصور کرد پیش می‌رود.

ایران آرت: شبنم مقدمی که با فیلم‌های "زهر مار" و "شبی که ماه کامل شد" در جشنواره فجر امسال حضور دارد، مشغول بازی در جدیدترین سریال مهران مدیری است. او در یک گفت‌وگو از حاصل کارش در همه این آثار ابراز رضایت کرده است.

این بازیگر که در سال‌های اخیر دو سیمرغ بلورین جشنواره فجر را به خانه برده، در مصاحبه با روزنامه شرق درباره همکاری با جواد رضویان گفته است: "در "زهر مار" یک نقش دارم، اما در دو گریم و موقعیت متفاوت. این شخصیت هم مادر است... اما به سن خودم نزدیک است؛ یک کنش گر اجتماعی است... تفاوت بزرگش با بقیه نقش‌ها این است که در حوزه خانه و خانواده نیست و وارد اجتماع می‌شود."

او همچنین درباره بازی در "شبی که ماه کامل شد" توضیح داده: "خانم آبیار خیلی در بازی گرفتن و بازی‌گردانی متبحر است. من اگر شش دانگ به او گوش می‌دادم همه‌چیزهایی که لازمه اجرای نقش بود را پیدا می کردم. به من گفتند می‌توانی این خانم را (شخصیت واقعی) را ببینی اما من این کار را نکردم. حالا وقتی فیلم را ببینید متوجه می‌شوید که چرا این کار را نکردم. نرگس آبیار چون می نویسد آدم‌های فیلم‌هایش را خوب می‌شناسند و این خیلی به بازیگر کمک می‌کند."

"هیولا" در عالی‌ترین سطح است

آنطور که آی سینما گزارش داده، مقدمی که برای اولین بار در "هیولا" با مهران مدیری همکاری  کرده، درباره حضور در این سریال نیز به شرق می‌گوید: "در "باغ مظفر" و "ویلای من" تا پای قرارداد رفتیم اما نشد. من مهران مدیری را مثل همه دوست دارم و قرار گرفتن در کنار کسی که توانمندی هایش ثابت‌شده خیلی خوشحال‌کننده است. خودشان از من دعوت کردند و با خود او و نویسندگان درباره نقش صحبت کردیم."

او از بازی در این مجموعه رضایت دارد: "الان هم خیلی خوشحالم که در این کار هستم. پارتنر من هم فرهاد اصلانی و خود مهران مدیری است. خدا را شکر تا این جا از نتیجه کار بسیار راضی هستند. همه چیز بسیار حرفه‌ای در عالی ترین سطحی که بشود تصور کرد پیش می‌رود. گروه همدل و پر انرژی ست، و مطمئناً اثری تولید خواهد شد که به دل مخاطبینِ بی شماری خواهد نشست."

مهران مدیری شبنم مقدمی هیولا شبی که ماه کامل شد زهرمار سریال هیولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین