کد خبر: 31626 A

کمدی‌بازی‌ جان سینا ادامه دارد

کمدی‌بازی‌ جان سینا ادامه دارد

جان سینا در کمدی جدید جیسون بیتمن که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است بازی می‌کند.

ایران آرت: "جان سینا" بازیگر و کشتی‌گیر آمریکایی در فیلم اکشن و کمدی جدیدی به کارگردانی "جیسون بیتمن" برای نت‌فلیکس بازی می‌کند. در این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده بیتمن به عنوان بازیگر نیز حضور خواهد داشت. در این اکشن کمدی، بیتمن بار دیگر با "مارک پرز" نویسنده‌ی فیلم "شب بازی" (Game Night) همکاری می‌کند.

این پروژه‌ جدید به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر، حال و هوایی شبیه به "شب بازی" خواهد داشت و داستان آن در مورد خانواده‌ای است که در یک استودیوی قدیمی فیلمسازی گیر می‌افتند و خود را درون فیلم‌های مختلفی می‌یابند. بیتمن با همکاری "مایکل کاستیگان" در استودیوی "اگریگت فیلمز" که طرف قرارداد نت‌فلیکس است، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

ّبه گزارش سی نما، سینا به تازگی در فیلم "بامبلبی" (Bumblebee) استودیوی پارامونت ایفای نقش کرده و فیلم در فیلم "پروژه‌ی اکس-ترکشن" (Project X-Traction) که مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد، در کنار "جکی جان" بازی کرده است. او همچنین آماده‌ی بازی در فیلم "بازی با آتش" (Playing With Fire) می‌شود که فیلمبرداری آن از ۴ فوریه کلید می‌خورد.

پرز از شخصیت "کارمن سانتیاگو" سریال انیمیشن برای نت‌فلیکس اقتباس کرده که "جینا رودریگز" در آن صداپیشگی می‌کند. بیتمن نیز سریال "اوزارک" (Ozark) را در نت‌فلیکس دارد و چندین اپیزود از این سریال نامزد امی را کارگردانی کرده است. او در سال ۲۰۱۳ با کمدی "حرف بد" (Bad Words) برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی نشست.

 

هالیوود کمدی کمدین جان سینا جیسون بیتمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین